Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Технічні дані:
Пристрій дозволяє:
на частоті 150Гц
на частоті 10 Гц
Збоку від тестера є роз'єм, з якого можна завантажити керуючий сигнал ШІМ. Деякі типи клапанів мають всередині керуючу електроніку. Тоді вхідне гніздо такого клапана має кілька контактів. Ці елементи живляться від постійної напруги 12 В, а на один з контактів надходить сигнал ШІМ від контролера двигуна. Щоб визначити, до якого контакту який провід підключати, потрібно знайти його в електричній схемі автомобіля.
Спосіб підключення тестера до вентиля з електронікою.
Джерело живлення можна використовувати для активації приводів холостого ходу, показаних на фото нижче. Ці контролери неправильно називають кроковими двигунами. Вони є в автомобілях FORD і VW. Це елементи, що працюють за принципом електромагнітного клапана і живляться від ШІМ-сигналу. У деяких приводах, щоб перемістити дросель, необхідно застосувати негативний тиск до повітряної камери. Іншими словами, вони пересуваються в машині тільки при включеному двигуні. У цьому випадку можна перевірити контролер за допомогою частоти 10 Гц. Замість плавного руху ви зможете почути виразне клацання в момент поштовху. Сигнал 10 Гц також можна використовувати для відкриття голки інжектора під час очищення в ультразвуковій ванні. Максимальний вихідний струм 50А в імпульсі дозволяє підключати в омивач кілька форсунок одночасно. У цьому випадку прилад повинен працювати від акумулятора. Типове стабілізоване джерело живлення не забезпечить такий великий імпульсний струм.