Особливості продукту:
- товщина: 3-5 мм.у цій пропозиції: 3mm
- двосторонній захист від ультрафіолету
- перевірені форми, призначені для близько 50 моделей автомобілів
- точний малюнок, вирізаний на машині з числовим програмним управлінням
- зменшення ваги автомобіля і зниження центру ваги (менша вага стекол, видалення підйомних механізмів, ущільнень)
фотографії та ескізи можуть бути наочними.
полікарбонатні скла IRP
пропоновані скла доступні товщиною 3-5 мм.для дріфту, їзди на треку ми рекомендуємо скла товщиною 3-4 мм, більш жорсткі скла для ралі відповідно до правил FIA мають товщину 4 мм, для більш вимогливих ми рекомендуємо скла товщиною 5 мм.
скла мають двосторонній захист від ультрафіолету, що запобігає їх потускнение під впливом сонячних променів. Скла вирізаються з високою точністю і увагою до деталей завдяки використанню технології ЧПУ. Кожен з проектів був підготовлений для конкретного автомобіля і протестований.
полікарбонатні скла значно підвищують безпеку, ударне пошкодження матеріалу теоретично неможливо. На практиці тільки після багатьох циклів сильних ударів можливе пошкодження скла.
завдяки використанню полікарбонатних стекол ми додатково зменшуємо вагу автомобіля і знижуємо центр ваги. У порівнянні з вихідною щільністю скла 2,7 кг/ДМ^3, полікарбонат з щільністю 1,2 кг/ДМ^3 дозволяє більш ніж удвічі знизити вагу скла при тій же товщині. Крім того, при використанні полікарбонатних стекол можна зняти механізм опускання стекол.