Стан | Новий |
---|---|
EAN (GTIN) | 8009213212677 |
Продюсер | інше (IRC) |
Каталожний номер виробника | TW_FASTOFF_XXL_Синій |
Стан | Новий |
---|---|
EAN (GTIN) | 8009213212677 |
Продюсер | інше (IRC) |
Каталожний номер виробника | TW_FASTOFF_XXL_Синій |
BLUE, розмір XX L
Покупка стосується комплекту ковдр на обидва колеса, передня ковдра завжди однакова незалежно від розміру ковдри. Він адаптований до розміру шин 120/70.
Розміри:
Якщо компроміси не є вибором і якість є найважливішим для вас, цей продукт для вас. Усі ковдри IRC мають карбонову оплетку, що значно підвищує їхню довговічність у порівнянні з ковдрами зі стандартною опліткою (мідною або сталевою). Чому вуглецева оплітка довговічніша за мідну та сталеву? Кабелі, виготовлені з цих матеріалів, стають дуже крихкими та чутливими до пошкоджень під впливом високих температур, тоді як вуглецева оплетка може згинатися навіть після досягнення найвищої температури нагріву.
Набір із двох підогрівачів для передніх і задніх коліс, обов’язковий для кожного ентузіаста гонок. Простота експлуатації та солідна якість - європейський продукт. Необхідно, щоб мати можливість використовувати весь потенціал мотоцикла на трасі з самого початку, не прогріваючись протягом кількох кіл (і таким чином руйнуючи холодні шини).
Технічні характеристики:
Якщо наведений вище опис не переконав вас на 100%, нижче наведено результати випробувань кількох популярних брендів теплих ковдр, зокрема IRC і TERMORACE. Фотографії зроблені тепловізійними камерами DIAS Infrared Systems.
Випробування було проведено з використанням шин трек-ден (DUNLOP D209 GP RACER) на мотоциклі SUZUKI GSXR1000 K5, стандартні диски.
Фотографії, зроблені після 60 хвилин нагрівання. Лівий стовпець показує вимірювання з встановленим нагрівачем, а правий стовпець показує шину після зняття нагрівача.
Тест виконано користувачем форуму www.daidegas.com (alem74).
http://www.daidegasforum.com/forum/tecnica-elaborazioni/425929-comparativa-termocoperte.html