Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Продукт походить від офіційного дистриб’ютора бренду GERANTZ Technik у Польщі
Набір повністю польською мовою
(інструкції, розташування діагностичних роз’ємів в окремих автомобілях, діагностичні поради, зокрема: видалення індикаторів обслуговування та перевірки масла, коди помилок.) і наша власна програма: Device Installation and Configuration Assistant версія 2.47 із Click TECHNOLOGY & Easy™
Діагностичний інтерфейс VAG K+CAN SuperCommander rel. v2.9 (дві лінії K з автоматичним перемиканням і додаткові лінії CAN-tp 1.6 і 2.0) для всіх автомобілів VAG (Vw, Audi, Seat, Skoda) 1989-2009 років випуску. Інтерфейс замінює сервісний пристрій VAG 1551/1552 або VAS 5051, що використовується в авторизованих автодіагностичних станціях цього концерну, перетворюючи ПК на професійний діагностичний інструмент.
Інтерфейс дозволяє комплексно працювати з усіма електронними компонентами автомобіля, дозволяє виконувати розширені модифікації (необхідні при ремонті двигуна або після відключення акумулятора), ремонт одометра або навіть незначні чіп-тюнінг.
ПАМ'ЯТАЙТЕ!!! - якщо ви самостійно виявите несправність у своєму автомобілі, ви зможете швидко її усунути або доручити слюсарю виконати лише конкретний ремонт. Найчастіше усунення несправності є дуже простим і передбачає перевірку штекера певного елемента двигуна (який з часом може потьмяніти або від'єднатися через нерівності) та/або перевірку кабелів. Для порівняння, проведення тієї самої діагностики автомобіля в сервісному центрі може коштувати до 200 злотихза кожен тест.
Діагностичний інтерфейс дозволяє виконувати повну професійну діагностику в таких областях:
Наведені вище функції доступні для кожного з наступних модулів обладнання:
Діагностика всіх доступних модулів з адресами від 0x01 до 0x80.
Це єдиний, який також має такі функції:
Інтерфейс SuperCommander rel. версія 2.9 має мінімальні вимоги до обладнання:
БЕЗПЕКА – інтерфейс має низку засобів захисту, які захищають електроніку та стабілізують з’єднання:
Список відмінностей порівняно з кабелями VAG k+CAN Full Commander v1.4, v2.5 і v3.0:
Додаткова інформація:
Користуватися діагностичним інтерфейсом надзвичайно просто. З одного боку пристрій підключається до діагностичного роз'єму в автомобілі, а з іншого - до будь-якого комп'ютера, оснащеного USB-роз'ємом (при першому підключенні до комп'ютера встановіть драйвери, що постачаються на CD) . Після правильного підключення увімкніть запалювання, а потім запустіть відповідну діагностичну програму.
ВСТАНОВЛЕННЯ ПРИСТРОЮ - Натисніть ТЕХНОЛОГІЯ & Easy™
Ми єдина компанія, яка розробила спеціальну програму встановлення « Device Installation and Configuration Assistant » (зараз у новій версії 2.47 – Click & Easy ™ ). Просто вставте диск у привід, і після автоматичного запуску з'явиться наша оригінальна програма встановлення.
Тепер вам слід виконати кроки 1, 2 і 3 відповідно (дотримуючись інструкцій помічника), щоб плавно продовжити встановлення та конфігурацію пристрою (у разі виникнення проблем швидка довідка доступна на кожному кроці, лише одним клацанням миші) .
ТЕХНОЛОГІЇ Click & Easy™ - більше не обов'язково бути айтішником-механіком з вищою освітою, щоб пізнати секрети діагностики автомобіля. Тепер вам потрібно лише знати основи роботи з комп’ютером, а наш Помічник крок за кроком проведе вас через процес встановлення та налаштування пристрою в системі, а також допоможе з першою власною діагностикою автомобіля.
ОГОЛОШУЄМО ПРО КІНЕЦЬ СМІШНОГО ВИВЧЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ!!!
Найпопулярнішою програмою, сумісною з інтерфейсом, є Vag-com до версії 409.1 включно. Крім того, інтерфейс працює з будь-якою іншою діагностичною програмою, призначеною для автомобілів групи VAG, такими як:
Після запуску програми вибираємо модуль, з яким хочемо підключитися (це може бути контролер двигуна, контролер ABS, контролер подушок безпеки, контролер іммобілайзера або будь-який інший з кількох десятків доступних). Вибравши відповідний модуль, ми чекаємо відповіді контролера.
Після підключення до контролера ви можете вибрати основні функції, які вас цікавлять (наприклад, зчитування кодів несправностей, блоки вимірювань, одиночне зчитування) або розширені функції (наприклад, кодування, основні налаштування, адаптація приводів, тестування приводів).
На малюнку нижче показано роботу функції «Вимірювальні блоки». Автомобіль на діагностиці Skoda Octavia 1.6 99 р.в. Таким простим способом ви можете перевірити кожен автомобіль VAG. Просто сядьте в автомобіль, увімкніть програму і зробіть тест-драйв, спостерігаючи за поточними параметрами роботи.
... ми єдина компанія на ринку, яка пропонує безкоштовну професійну технічну підтримку . Виникли проблеми з установкою драйвера, роботою з програмою, пошуком діагностичного роз'єму? - наші консультанти дадуть відповідь на будь-яке запитання.
Цей продукт не потребує реклами . Все ще вагаєтесь? Вартість підключення автомобіля до комп’ютера у спеціаліста становить близько 100 злотих (або навіть 200 злотих в авторизованому сервісному центрі). Потрібно лише продіагностувати автомобіль собі та сусідові, і інтерфейс окупить себе.
САМОСТІЙНА ДІАГНОСТИКА АВТО ДЛЯ НЕДОСВІДЧЕНОГО КОРИСТУВАЧА НЕ ПЕРЕВИЩАЄ 5-10 ХВИЛИН!!!
Тільки зараз ми абсолютно безкоштовно додаємо набір інструкцій і діагностичних підказок, що описують покрокові процедури. Нижче наведено детальний опис додаткового контенту.
Перелік інструкцій і діагностичних процедур:
УСІ ІНСТРУКЦІЇ НАДАНО ПОЛЬСЬКОЮ МОВОЮ
Цей продукт підпадає під дію програми «Центр он-лайн підтримки». У 2012 році ми запустили інноваційну систему технічної підтримки як єдина компанія в галузі.
Ви можете знайти там, серед іншого: посібники користувача, поради, вміст компакт-диска для завантаження та відповіді на поширені запитання. Система доступна за адресою:
допомога. діагност. pl
...щоб увійти, просто введіть номер гарантійного талона та код продукту (обидва номери виділені на гарантійному талоні).
- наша оригінальна програма "Device Installation and Configuration Assistant" версія 2.47 ( Click&Easy™)
- програма, яка перевіряє інтерфейс і його коректну установку
- останні драйвери
- керівництво користувача (встановлення, налаштування, експлуатація пристрою)
- повний список кодів помилок (938 описаних помилок)
- поради щодо діагностики
- опис Чіп-тюнінгу в двигунах TDI
- додаткове рекламне доповнення
- 55-сторінковий посібник щодо усунення потреби в сервісному огляді більшості європейських автомобілів
НАБІР У ПОВНІЙ ПОЛЬСЬКІЙ ВЕРСІЇ!!!
Volkswagen
Audi
Сидіння
Skoda