Ми пропонуємо вам професійний діагностичний інтерфейс iCar3 Wifi 3.0 від відомого бренду VGATE, наступник інтерфейсу iCar2. Інтерфейс призначений для діагностики всіх автомобілів, оснащених стандартним роз'ємом зв'язку OBD2.
Цей інтерфейс повністю сумісний зі стандартом зв’язку OBD2. Підтримує більшість популярних протоколів зв'язку. Прилад призначений для діагностики електроніки двигуна в автомобілях всіх виробників.
Інтерфейс працює з усіма смартфонами, оснащеними модулем WiFi та операційною системою Android або iOS (iPhone)
Пристрій також працює з комп’ютерами та системами Windows і macOS.
ІНТЕРФЕЙС АДАПТУВАЛИ ДЛЯ ЛЮДЕЙ, ЯКІ ХОЧУТЬ ПОСТАВИТИ ЙОГО В АВТОМОБІЛЬ «НА ПОСТІЙНЕ». ПРИСТРІЙ МАЄ АВТОМАТИЧНЕ ВИМКНЕННЯ ПІСЛЯ 30 ХВИЛИН НЕДІЯЛЬНОСТІ. ЦЕ ДАЄ НАС УПЕВНЕНОСТІ, ЩО БАТАРЕЯ НЕ РОЗРЯДАЄТЬСЯ! U
МАЛИЙ РОЗМІР
ВИСОКА ЯКІСТЬ ВИРОБНИЦТВА, ОРИГІНАЛЬНИЙ VGATE!
АВТОМАТИЧНЕ ВИМКНЕННЯ ПІСЛЯ 30 ХВИЛИН БЕЗДІЯЛЬНОСТІ
СУМІСНІСТЬ З WINDOWS ТА ANDROID
СУМІСНІСТЬ З IOS
ІНСТРУКЦІЇ ПОЛЬСЬКОЮ
НАЙВАЖЛИВІШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРИСТРОЮ
Помилки читання/стирання в стандарті OBD2 / EOBD / JOBD / CAN
Прочитати коди несправностей, що очікують на розгляд
Моніторинг робочих параметрів двигуна в режимі реального часу (ЖИВІ ДАНІ), наприклад: тиск наддуву, сигнал лямбда-зонда, сигнал датчика температури, витратомір, положення дросельної заслінки тощо)
Вимірювання потужності двигуна (к.с.)
Вимірювання інших параметрів від 0 до 100 км/год
ПІДТРИМУВАНІ МОДЕЛІ
GENERAL MOTORS З 1996 РОКУ ДО НИНІ
FORD З 1996 РОКУ ДО НИНІ
CHRYSLER З 1996 РОКУ ДО НИНІ
TOYOTA З 1996 РОКУ ДО НИНІ
HONDA З 1996 РОКУ ДО НИНІ
NISSAN З 1996 РОКУ ДО НИНІ
УСІ ІНШІ ЄВРОПЕЙСЬКІ ТА АЗІЙСЬКІ БРЕНДИ З РОЗ'ЄМОМ OBD2 ВІД 1996 РОКУ ДО ТОЧНОГО
УСІ НОВІ АВТОМОБІЛІ З ПРОТОКОЛОМ CAN
АВТОМОБІЛІ З ДИЗЕЛЬНИМ ДВИГУНОМ, НЕЗАЛЕЖНО ВІД МАРКИ ТА ПОХОДЖЕННЯ, ПІДТРИМУЮТЬСЯ ЛИШЕ З 2004 РОКУ (ВПРОВАДЖЕННЯ ОБОВ'ЯЗКОВОГО СТАНДАРТУ OBD2)
СТАНДАРТ OBD2 БУВ ЗАПРОВАДЖЕНИЙ ДЛЯ БЕНЗИНОВИХ ДВИГУНІВ У 2000 РОЦІ, У БІЛЬШОСТІ БЕНЗИНОВИХ АВТОМОБІЛІВ ЙОГО МАЛО ЗДОВОГО РАНІШЕ, І МИ МОЖЕМО З’ЄДНАТИСЯ З ЦИМ ІНТЕРФЕЙСОМ.
ПІДТРИМУВАНІ ПРОТОКОЛИ
SAE J1850 PWM (41,6 Кбод)
SAE J1850 VPW (10,4 Кбод)
ISO15765-4 CAN (11-BIT ID, 500 KBAUD)
ISO15765-4 CAN (29BIT ID, 500 KBAUD)
ISO15765-4 CAN (11-BIT ID, 250 KBAUD)
ISO15765-4 CAN(29BIT ID,250 KBAUD)
SAE J1939 CAN (29BIT ID, 250* KBAUD)
USER1 CAN(11* BIT ID,125* KBAUD)
USER2 CAN(11* BIT ID,50* KBAUD)
ISO9141-2(5 БОД INIT,10,4 КБОД)
ISO14230-4 KWP (5 БОД INIT, 10,4 КБО)
ISO14230-4 KWP (FAST INIT, 10,4 KBAUD)
*НАЛАШТУВАННЯ ЗА ПРОМОВЧАННЯМ (МОЖНА ЗМІНИТИ)
ПРАЦЮЄ З БЕЗКОШТОВНИМИ ПРОГРАМАМИ
Інтерфейс працює з популярними програмами, які можна завантажити з Google Play Store
CCY OBD MOBILE - наша програма
ПОРШЕНЬ
TORQUE - для ANDROID SYMBIAN WINDOWS MOBILE,
ARNY OBD
ДОКТОР OBD CAR
АВТОМОБІЛЬНИЙ СКАНЕР
OBD HARRY SCAN
ОЛІВІЯ СТАР
КОМАНДА DASHCOMMAND
PCMSCAN,
Максітест,
MAXIECU,
ScanXL-ELM,
Інструмент сканування GM Mode 22 від Террі,
Інструмент OBD для PalmOS і Pocket PC від Dana Peters,
OBD Logger від Джонатана Сенкерика,
OBD-II ScanMaster Володимира Гурського,
obd2crazy.com,
ScanTool.net,
Інструмент OBD для Palm OS,
ScanTest для Pocket PC,
ScanMaster-ELM, ScanXL,
FiatEcuScan, MultiEcuScan,
OPELtestPL,
SDPROG PL
багато інших
1. CCY OBD MOBILE 2. ПОРШЕНЬ 3. КРУТНИЙ МОМЕНТ
4. АВТОМОБІЛЬНИЙ СКАНЕР 5. OBD HARRY 6. КОМАНДА НА ТИРЕ
ЧИ ВІДПОВІДАЄ ВАШ АВТОМОБІЛЬ СТАНДАРТУ OBDII/EOBD?
Система OBDII є стандартом у проданих автомобілях
з 1 січня 1996 року в США
з 1 січня 2001 року в Європейському Союзі
з 1 січня 2002 року в Польщі
усі з ДИЗЕЛЬНИМИ двигунами після 1 січня 2004 р.
Деякі автомобілі мали роз’єм OBDII ще до того, як на виробників було покладено обов’язок відповідати стандарту OBDII.
Умови, яким має відповідати автомобіль відповідно до стандарту OBDII
16-контактний роз'єм
два або більше датчиків кисню
наклейка, що інформує про викиди вихлопних газів - найчастіше розміщується під капотом або біля радіатора. Наклейка містить інформацію про те, чи має автомобіль сертифікат OBDII
ВСТАНОВИТИ ВМІСТ
Інтерфейс WiFi ICAR 3 VGATE
Ящик для зберігання інтерфейсу
Посібник від виробника та довічна технічна підтримка
Доступ до безкоштовного програмного забезпечення, яке можна завантажити з нашого сервера
Предмети цього аукціону не порушують жодних авторських прав чи прав інтелектуальної власності. Усі назви, фотографії, товарні знаки або товарні знаки, які не належать CCY і з’являються в пропозиції та документації, відповідно до статті 156, пункт 1, розділ 3 належать їх власникам і використовувалися виключно в ознайомлювальних цілях - для підбору відповідного пристрою для даного автомобіля.
Цифровий вміст, отриманий із продуктом, є нашим власним або ліцензованим відповідно до GNU General Public License. Копіювання, відтворення та публікація отриманих матеріалів у будь-якій формі заборонено.