Інтерфейс для BMW 2K+D-CAN pin 7-8 + 3GB data for INPA ISTA OBD2 Tester
ПРИМІТКА. Посилання для завантаження матеріалів надсилається з кожною відправкою разом із інтерфейсом у формі візитної картки.
Ми надішлемо DVD-диски лише за бажанням клієнта, яке вказано у «Повідомленні продавцю» під час оформлення замовлення.
Придбавши цей набір, ви отримаєте від нас дистанційну допомогу в установці та налаштуванні пристрою для роботи з базою даних ISTA-D і пакетом INPA
Якщо ви хочете виконати повну діагностику, кодування інжекторів, регенерацію сажового фільтра DPF, EGR - тоді цей набір для вас
Якщо ви хочете більше можливостей, тобто. виконайте повне кодування вашого автомобіля за допомогою NCS Expert, WinKFP, Tools32 - такий набір доступний на іншому аукціоні
Якщо ви хочете виконати повне кодування всіх моделей серії E - такий комплект доступний на іншому аукціоні.
Якщо ви не впевнені, напишіть, що вам потрібно, і ми покажемо вам відповідний аукціон.
Остання доступна версія v3 premium інтерфейсу D-CAN з двома лініями K і перемикачем для PIN 7 і PIN 8.
для автомобілів групи BMW - всі моделі серії Е з 1996 по 2014 рр.
У набір входить:
PRO 2K + D-CAN діагностичний інтерфейс з перемикачем (синій або білий корпус)
паперовий посібник із встановлення та налаштування пристрою
Ви також отримуєте матеріали з приблизно 3 Гб даних, інструкції, поради, активацію, описи, відеоінструкції:
драйвери - Windows 7,8,10 ,11
інструкція з встановлення та налаштування пристрою,
інструкція зі встановлення програми INPA
інструкція з базової роботи з програмою INPA
Польська версія, нова перевірена версія програми INPA (головне меню + модулі)
процедури активації денних ходових вогнів
локатори діагностичних роз'ємів в автомобілях
та багато іншої корисної інформації та процедур
дамп матеріалу далі в описі
Наші клієнти отримують докладні інструкції зі встановлення та налаштування, які були створені дуже ретельно на основі порад, отриманих від користувачів.
Завдяки цьому навіть початківець користувач зможе впоратися.
Ми також надаємо допомогу у разі виникнення проблем.
Крім того, ми підготували конфігураційні файли INPA, щоб усі контролери двигуна, доступні для даної моделі, були доступні. (у стандартних інсталяторах INPA, завантажених з Інтернету, відсутні деякі версії драйверів)
Пристрій дозволяє повне обслуговування автомобіля: діагностика, кодування, програмування, активація та оновлення модулів!
ЧИМ ЦЕЙ ІНТЕРФЕЙС ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ЗВИЧАЙНОГО K+D-CAN?
Традиційні інтерфейси K+D-CAN підтримують одну лінію K на контакті 7, чого може бути недостатньо для деяких моделей. Інтерфейс, доступний на цьому аукціоні, має вбудований перемикач, що дозволяє діагностувати лінію K на контактах 7 і 8. Завдяки цьому за допомогою інтерфейсу 2K+D-CAN ви можете виконувати повну діагностику всіх модулів на K у моделях серії E, які цього потребують.
ПРИМІТКА. Деякі люди помилково стверджують, що того самого ефекту можна досягти, з’єднавши (спаявши разом) контакти 7 і 8 у звичайних інтерфейсах K+D-CAN. На жаль, це рішення викликає помилки через дублювання зв’язку та блокування протоколу D-CAN.
Інтерфейс підтримує діагностичні протоколи:
Високошвидкісний D-CAN і PT-CAN (500 кбіт/с)
Низькошвидкісний K - CAN (100 кбіт/с)
Стандартні порти BMW (OBD-інтерфейс)
Підтримує опції виявлення запалювання!!!
Що забезпечує безперебійне виконання всіх сервісних дій, включаючи програмування та кодування. Інші дешевші псевдоінтерфейси не можуть цього зробити. За допомогою інтерфейсу можна провести діагностику всіх систем в автомобілі, завдяки чому можна швидко виявити несправність.
Пристрій, призначений для програмного забезпечення:
INPA EDIABAS (усі версії)
NCS-Expert Tool, WinKFP, Toolset32
ISTA D
ISTA P
DIS (v.44, v.57) GT1
SSS Progman
Carsoft 6.1 .4
Navcoder
TIS
Bimmer-Tool для Android
BimmerCode для Android
Інтерфейс підтримує моделі серії E:
1 серія E81 E87
3 серія E46 E90 E91 E92 E93
5 серія E39 E60 E61
6 серія E63 E64
7 серія E38 E65 E66
Mini R50 R52 R53 R55 R56
X серія E53 E70 E83
Rolls Royce
Серія Z E85 E86 E52
також моделі: E34, E36 (двигуни M52)
*не підтримує E36 1.6/1.8/ та будь-який TDS
Для моделей, виготовлених до 2001 року, потрібен перехідник від роз’єму OBD2 до 20-PIN круглого штекера, доступний на наших аукціонах .
Діагностичний інтерфейс 2K+D-CAN забезпечує повну діагностику електроніки:
стирання кодів несправностей (ПОДУШКА БЕЗПЕКИ, АБС, ІММОБІЛАЙЗЕР, ДВИГУН ТОЩО)
видалення перевірок масла,
видалення сервісних перевірок
діагностика двигуна та інших компонентів,
виконання адаптації дросельної заслінки
подушки безпеки SRS
іммобілайзер
підбір нових ключів
EWS - синхронізація
центральний замок,
заводська сигналізація
коробка передач - ручна, автомат
лічильники та індикатори
магнітола, навігаційна система, телевізор
система додаткового опалення (тип Webasto або інше )
кондиціонер, клімат-контроль
PDC система допомоги при паркуванні
регулювання світла фар (ксенон)
електричний люк, дах тощо...
Ось інші можливості інтерфейсу:
адаптація прихованих модулів,
увімкнення денних ходових вогнів,
увімкнення покажчиків повороту при закритті,
увімкнення круїз-контролю,
регулювання ксенонових фар,
програмування, кодування,
оновлення драйверів у модулях,
кодування ключів,
виконання основних налаштувань,
адаптація нових елементів у автомобіль (кут впорскування, газ, регулювання швидкості та запалювання, адаптація датчика керма),
програмування іммобілайзера,
калібрування ксенонових фар,
кодування круїз-контролю ,
зміна налаштувань автомобіля (автоматичне відкриття/блокування, увімкнення/вимкнення подушки безпеки пасажира)
та багато інших сервісних заходів.
Приклад моделей з увімкненими денними ходовими вогнями.
Найновіший діагностичний інтерфейс 2K + D-CAN дозволяє діагностику за допомогою поточного протоколу зв’язку CAN, доступного з 2007 року, і діагностичної лінії K (1996-2006). Тестер призначений для з'єднання комп'ютера з усіма модулями управління в автомобілі.
Посібник із встановлення та використання програми INPA польською мовою дозволить вам швидко навчитися:
як перевіряти та очищати помилки в модулях
як перевірити параметри LIVE DATA
як орієнтуватися в програмі, що полегшить початківцям грати з діагностикою
як активувати/керувати приводи
видалення мастила або перевірка обслуговування
Дампи матеріального вмісту:
Вимоги до обладнання:
Комп'ютер класу ПК.
Інтерфейс, створений за технологією SMD.
Вбудований у вихідний відповідний штекер OBD2.
Пристрій підключається до комп’ютера через порт USB.
Інтерфейс працює з усіма 32/64-розрядними операційними системами Windows.
Програмне забезпечення INPA можна встановити на будь-якій системі (під Win 7,8,10 його слід встановлювати в режимі сумісності або від імені адміністратора, якщо у вас виникнуть проблеми, пишіть або телефонуйте, ми будемо раді допомогти)
Підходить для використання в автомобільних майстернях.
Має захист від перенапруги.
Предмети цього аукціону не порушують жодних авторських прав чи прав інтелектуальної власності. DVD-диск, що додається, містить матеріали, авторами яких є ми, або ліцензовані відповідно до GNU General Public License. Усі назви, фотографії, товарні знаки чи товарні знаки, що не належать ІНТЕР-МАК і з’являються на веб-сайті та в документації, належать їхнім власникам і використовуються лише в інформаційних цілях.