HEED crash bars HONDA CRF 1000 Africa Twin DCT Bunker

HEED crash bars HONDA CRF 1000 Africa Twin DCT Bunker

HEED crash bars HONDA CRF 1000 Africa Twin DCT Bunker

В наявності
Код товару:
12130811228
11435,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

the offer applies to a larger version of HEED crash bars for Honda CRF 1000 Africa Twin DCT (with automatic gearbox).

Our offer is a consistent continuation of The Bunker crash bars, known from BMW F 800 GS or Triumph Tiger 800 motorcycles. Piping offered here is distinguished by a one-piece, rigid structure on each side, which protects both the engine and the Heatsink, fairings and fuel tank. При цене, близкой к верхней части других трубных компаний, вы получаете твердую круглую трубку с 4 точками поддержки на стороне и 1 соединением обеих сторон вместе. The unique style of crash bars is also worth mentioning. Вы, конечно, не пропустили уход с тем, что наши конструкторы соединили линии трубопровода с линией мотоцикла. Crash bars are eye-catching and give the motorcycle a unique character. В дополнение к их интересному внешнему виду они характеризуются превосходной эффективностью. После того, как мотоцикл переворачивается на плоской поверхности, он ложится почти полностью на трубу, касаясь земли только своими ногами и углом рулевого колеса.

ATTENTION!Crash bars are not compatible with the Accessory Gear lever (part number 08U70MJPG80).

Professional execution:

<улей>
  • Материал: сталь
  • Изгиб: с ЧПУ
  • резка: лазер
  • Welds: TIG
  • Powder painting
  • Color: matt black structure
  • It does not require помехам with the structure of the motorcycle
  • the kit includes all the elements for assembly
  • < / div >

    As a direct manufacturer, we offer the highest quality at the lowest price without intermediaries.

    Only in our store, in the event of an accident, you can buy one side of the crash bars for half the price.

    All designs are reserved. Это запрещено копировать, дублировать и использовать фотографии без согласия продюсера.

    Scroll To Top