GS1E-32-110 - МОДЕЛЬ MAZDA 6 GH 2007-2013

GS1E-32-110 - МОДЕЛЬ MAZDA 6 GH 2007-2013

Що Ви шукаєте?

GS1E-32-110 - МОДЕЛЬ MAZDA 6 GH 2007-2013

В наявності
Код товару:
13296636462
11806,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Відновлений
Номер за каталогом GS1E-32-110
Оригінальний номер деталі GS1E32110E, GS1D32110, GS1E32110A, GS1D32110B, GS1E32110D, GS1D32110C, GS1E-32-110A, GS1E-32-110B, GS1E-32-110C, GS1E-32-110D, GS1E-32-110E,
Опис
електричний ковш

ціна, зазначена на аукціоні, відноситься до електричного ковша при поверненні старого мистецтва або його ремонті протягом 24 годин.

застосування трансмісії в автомобілях:
  • MAZDA 6 gh 2007-2013
оригінальні номери katalogowe:
  • GS1E32110E
  • GS1D32110
  • GS1E32110A
  • GS1D32110B
  • GS1E32110D
  • GS1D32110C
  • GS1E-32-110
  • GS1E-32-110A
  • GS1E-32-110B
  • GS1E-32-110C
  • GS1E-32-110D
  • GS1E-32-110E

симптоми пошкодження рульового механізму:

⦁ стукіт, чутний в рульовому колесі або рульовому колесі;

⦁ відчутні зазори на рульовому колесі;

⦁ блокування рульового колеса в певних положеннях;

⦁ проблеми з гідропідсилювачем керма.

< H1>процес регенерації електричного рульового механізму:
  • оцінка стану трансмісії
  • мийка і піскоструминна обробка
  • Заміна напрямних втулок і регулювання зазору зубчастої рейки
  • Діагностика та ремонт електронних модулів
  • підключення відремонтованої трансмісії до спеціалізованого комп'ютера, що дозволяє додатково діагностувати робочі параметри і виконувати калібрувальні дії
  • < /
фаза випробувань:< / H1>

ми проводимо випробування електричних маглів на випробувальних станціях EPS.

випробувальні станції EPS-це інноваційний інструмент для проведення діагностичного аналізу електронних блоків гідропідсилювача керма

пристрій побудовано для імітації реальних умов транспортного засобу навіть при дорожньому навантаженні, що дозволяє проводити випробування без необхідності установки в транспортному засобі.

конструкція електропідсилювача:
  1. корпус
  2. вхідний вал
  3. датчик крутного моменту
  4. шестерня
  5. двосторонній поршень на зубчастій рейці
  6. блок управління
  7. порожнистий вал
  8. електродвигун
  9. гайка з шарикопідшипниками
  10. < / ol >
час ремонту

час ремонту становить від 6 до 9 годин! Таким чином, за один день ваш рульовий механізм знайде другу молодість і прослужить довгі роки.

DMF Service гарантує 100% задоволення
Scroll To Top