Герметик K-Seal HD для радіатора, водяної помпи, головки, калорифера, блоку

Герметик K-Seal HD для радіатора, водяної помпи, головки, калорифера, блоку

Що Ви шукаєте?

Герметик K-Seal HD для радіатора, водяної помпи, головки, калорифера, блоку

В наявності
Код товару:
14626185847
2599,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
K-Seal HD uszczelniacz chłodnicy, pompy wodnej, głowicy, nagrzewnicy, bloku
K-Seal HD uszczelniacz chłodnicy, pompy wodnej, głowicy, nagrzewnicy, bloku Stan opakowania oryginalne

KALIMEX K-SEAL HD - простий у використанні препарат, який назавжди закриває витоки з радіатора, обігрівача та водяного насоса, ущільнює головки та блок двигуна

Робіть те, що тисячі водіїв, які описують K - Запечатайте як: "чудо в маленькій блакитній пляшці".

K-Seal — це одноетапне, постійне, багатозадачне рішення для усунення витоку охолоджуючої рідини. Препарат зупиняє витік із системи охолодження. Одну упаковку препарату (472 мл) можна використовувати в системі охолодження об'ємом до 40 літрів!

K-Seal простий у використанні. Все, що вам потрібно зробити, це просто потрясти його протягом 30 секунд. Потім залийте його в розширювальний бачок або, якщо можливо, прямо в радіатор. Запустіть двигун і все.

Препарат починає діяти приблизно через 1-3 хвилини після того, як двигун досягне нормальної робочої температури (приблизно 80°C).

Немає необхідності спочатку спорожняти та промивати систему!

Не знижує параметрів теплоносія!

Дані випробувань в Університеті Брайтона показують, що K-Seal здатний задовільно закрити отвори діаметром 0,635 мм і щілини 0,254 мм завширшки x 12,7 мм завдовжки відповідно до ASTM D3147

K-Seal HD uszczelniacz chłodnicy, pompy wodnej, głowicy, nagrzewnicy, bloku Producent Inny

K-Seal підходить для використання в усіх автомобілях з двигуном рідинного охолодження, наприклад:

  • транспортні засоби доставки,
  • вантажівки, TIR
  • комунальні машини,
  • сільськогосподарська техніка, комбайн, трактор
  • двигуни для великих яхт, суднові двигуни,
  • будівельні машини, екскаватори, електрогенератори

K-Seal розроблений і виготовлений у США. По всьому світу продано понад 3 мільйони пляшок. K-Seal довіряють професійні механіки та техніки як варіант екстреного ремонту. 9 із 10 автомобільних магазинів у США та Великобританії рекомендують K-Seal як спосіб зупинити витік охолоджуючої рідини.

Спосіб використання:

1. Енергійно струсіть пляшку та додайте весь вміст безпосередньо в радіатор або розширювальний бачок.  ПРИМІТКА: Додаючи через розширювальний бак, спочатку додайте K-Seal HD, а потім охолоджуючу рідину. Це сприяє швидшому впровадженню K-Seal HD у систему охолодження, хоча час дії буде довшим, оскільки його потрібно прокачувати через весь контур системи. Якщо він залишиться в баку, він нічого не зробить.

2. Запустіть двигун. Препарат починає діяти через 1-3 хвилини. Залиште двигун працюючим, доки він не досягне робочої температури

3. Замініть вміст системи охолодження або залиште K-Seal у системі

Після ремонту K-Seal не потребує залишаються в системі, оскільки ремонт є постійним. Ви можете або замінити вміст системи охолодження, або залишити K-Seal HD у системі.

Будьте особливо обережні під час роботи з гарячою системою охолодження. У разі сумнівів зверніться до кваліфікованого механіка.

Перш ніж купувати та використовувати цей препарат, уважно оцініть дефект. Це засіб для герметизації витоків теплоносія в твердих частинах системи. Якщо рідина, що витікає, не контактує з повітрям, препарат не ущільнить пошкоджену прокладку головки двигуна або відремонтує будь-яку іншу частину двигуна, несправність якої не пов’язана з витоком охолоджуючої рідини. Він також не усуне витоки через несправний водяний насос або тріснутий розширювальний бак, витоки навколо шлангових хомутів, тріщини в гумових шлангах і тріщини в пластикових трубах системи охолодження.

K-SEAL, безумовно, дуже ефективний і має перевагу перед іншими продуктами цього типу, але, купуючи на нашому аукціоні, майте на увазі, що ви не впевнені на 100%, що він працюватиме у вашому автомобілі.

Зверніть увагу, що якщо в системі охолодження є вихлопні гази, це знижує ремонтопридатність прокладки головки.

Scroll To Top