SSB Battery-німецька марка свинцево-кислотних акумуляторів в гелевою технології і AGM.
Висока якість, широкий вибір доступних типів і ємності роблять батареї SSB одними з найпопулярніших на ринку.
параметри:
- ємність: 158,6 Ач @C20 розрядка до 1,75 для цілей
- ємність: 150,1 Ач @C10 розрядка до 1,80 для цілей
- напруга: 12
- внутрішній опір: ~4,4 мом (повна зарядка)
- макс. струм розряду: 1500 а (5 сек)
- тип: AGM VRLA , герметична свинцево-кислотна батарея
- вага: ~44,5 кг
- термін служби: 12 років
- Діапазон робочих температур: від -20 до +60 ℃
- тип термінал: внутрішня різьба M8
розмір:
- довжина: 483 мм
- ширина: 170 мм
- висота: 241 мм
розрахунковий термін служби батарей SSB серії SBL для буферної роботи становить 12 років. Акумулятори SSB SBL добре працюють у багатьох великих установках, що підтверджує їх високу якість і повторюваність параметрів.
застосування (m.in.):- системи ДБЖ
- центральні батареї
- системи сигналізації та контролю доступу
- телекомунікаційні тренажерні зали
- резервне живлення
- Аварійне та аварійне освітлення
- телефонні станції
акумулятори AGM ( від англ.Absorptive Glass Matt) герметичні і необслуговувані < /b > свинцево-кислотні батареї, в яких кислота потрапляє в сепаратори зі скловолокна з високою пористістю. Завдяки цьому була виключена можливість витоку електроліту з механічно пошкодженого акумулятора, що значно підвищило безпеку використання і поліпшило параметри акумулятора завдяки високій концентрації енергії і низькому внутрішньому опору.
акумулятори SSB SBL оснащені односторонніми запобіжними клапанами VRLA (від англ. Valve Regulated sealed Lead Acid), що додатково гарантуєбільшу безпеку експлуатації . Вони можуть працювати в будь-якому положенні (крім процесу зарядки).
основні переваги акумуляторів AGM:- необслуговувані акумулятори - не вимагають поповнення електроліту або постійного обслуговування
- застосовується скловолокно захищає акумулятор від ударів і вібрацій
- висока ефективність струму при розряді високими струмами за короткий час
- обсяг електроліту не змінюється під впливом температури, що знижує ризик пошкодження корпусу
