FXRB 70400 99BU - Задний тормозной рычаг RFX Husqvarna TC125 FC2

FXRB 70400 99BU - Задний тормозной рычаг RFX Husqvarna TC125 FC2

FXRB 70400 99BU - Задний тормозной рычаг RFX Husqvarna TC125 FC2

В наявності
Код товару:
9679847401
4189,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом FXRB 70400 99BU
Опис
FOOT BRAKE LEVER RFX Pro ST Rear Brake Lever жесткий анодированный черный / синий Husqvarna

TC125 FC250 350 450 2016 (except 250 2T 16)

код: FXRB7040099BU / FXRB 70400 99bu

the brake pedal of the RFX Pro series has been designed and tested at the highest level.

Pro Series brake pedals are made of 7075-T6 aluminum and feature a forged shaft for OEM quality, and the smooth finish of the shaft helps reduce wear associated with the ribbed construction.

Pro series flexible tips are made of CNC machined aluminum and some models have a колеблющийся rotating tip that rotates when impacted, for example in a rut, to reduce damage.

the tip also has steel teeth for easy braking in muddy conditions.

Pro series flexible tips also incorporate a stop on the trunnion, which stops the tip at 90 degrees of rotation, preventing damage that can occur if the tip rotates under the clutch cover.

The Pro Series Foot Brake Lever also includes a brake cable to help prevent the Pedal spindle from bending in a collision.

Characteristics:

<улей>
  • новый прочный 7075-T6 наконечник с гладкой формой.
  • New 2-position adjustment at the tip.
  • New optional hard anodized Tip version available for current models.
  • новый стиль тормозной шланг с регулируемым зажимом.
  • новый жесткий анодированный черный ролик для предотвращения коррозии и уменьшения износа.
  • сменные зубы из нержавеющей стали для лучшего сцепления.
  • Supplied complete with bearings and bushings for selected models.
  • лазерный etched логотип.

    Exact Match:

    HUSQVARNA FC 250 250 2016

    HUSQVARNA FC 350 350 2016

    HUSQVARNA FC 450 450 2016

    HUSQVARNA FS 450 450 2016

    HUSQVARNA TC 125 125 2016

    Installation instructions:

    <улей>
  • Start by marking the height of the Pedal lever in relation to the footrest.
  • Remove the R-caliper or the split pin from the rear of the brake bolt located behind The frame.
  • - болт, держащий педаль к раме.
  • Disconnect The return spring from the pedal and leave it hanging.
  • Поверните педаль наружу, чтобы выставить разделенный штырь на задней части Левера.
  • Remove this коттер pin and the retaining pin then remove the rear brake pedal.
  • Remove the oil seals from the old pedal and reinstall on The new pedal.
  • Clean all parts with universal lubricant
  • Reinstall the brake pin, locating pin, and dividing pin.
  • Reinstall The return spring.
  • приложите немного водонепроницаемой смазки к поворотному болту, выровняйте поворотное отверстие и переустановите болт.
  • Tighten the swivel bolt to the required torque per instruction manual.
  • Reinstall the R-clip / cotter pin on the back of the swivel bolt.
  • после подключения педали, отрегулируйте высоту педали, чтобы исправить положение и свободно играть, убирая орех над вилкой и поворачивая болт внутри или снаружи, чтобы поместиться.
  • теперь установите тормозной шланг.
  • японские модели-удалить нижнюю гайку и моечную машину, заменить старую шайбу с новой шайбой, прикрепленной к тормозному шлангу.
  • KTM Models-Take out The new washer that is attached to the brake hose, put it aside as it is not required on KTM, loop The cable around the lower Motor bracket and put it back into the compression fitting.
  • установить корректное напряжение на тормозном шланге, чтобы позволить педали скользить вниз.
  • Tighten the clamp together with the pliers and trim any excess cable.
  • Scroll To Top