| Стан | Новий |
|---|
| Стан | Новий |
|---|
Чому першу чистку дизельного двигуна слід проводити після 100 000 миль? км. має бути повним?
Внутрішня чистота всіх компонентів має вирішальне значення подальша безвідмовна робота двигуна. Після 100 тис км двигуна накопичилося багато забруднень, що осідають у різних місцях. Наші метою має бути ефективне очищення цих ділянок до повного очищення номінальний.
Цей набір гарантує цей ефект, він того вартий однак слід також перевірити стан впускного колектора. У випадку його забруднення, цей елемент також слід додати. Це зроблено одночасно, використовуючи Forté Diesel Intake Cleaner Це також стосується сажового фільтра DPF/FAP (якщо є), який після такого пробігу також слід очистити за допомогою Forté DPF Cleaner And Regenerator, але цю процедуру можна виконати пізніше, наприклад, після 2000 км
Щоб довести безпечність використання промивки двигуна нового покоління Ми доручили незалежне лабораторне дослідження суміші препарату с моторне масло. Це показує кількість протизносних присадок AW для самого масла і для суміші практично однакова. Крім того, значно зросла кількість антизадирних присадок, спасибі тому немає ризику сухого тертя після використання нашого полоскання.
У набір входять:
1x Удосконалений кондиціонер для дизельного палива
1x Верхня обробка
2x Промивання двигуна нового покоління
1x Обробка дизельних форсунок