чому перша чистка дизельного двигуна після пробігу 100 тис. км. має бути повно ?е>
внутрішня чистота всіх компонентів має вирішальне значення для майбутня безаварійна робота двигуна. По 100 тис. к. с. Двигун набирав багато забруднень, які відкладаються в різних місцях. Наш мета повинна полягати в тому, щоб ефективно очистити ці місця до чистоти номінальний.е>
цей набір гарантує отримання такого ефекту, воно того варте проте, перевірити стан всмоктуючого колектора ще належить. У випадку його домішки, необхідно додати ще цей елемент. Це робиться у той же час, за допомогою Forté Diesel Intake Cleaner Це також стосується сажового фільтра DPF/FAP (якщо такий є), який після такого пробігу, також слід очистити за допомогою Forté DPF Cleaner And Regenerator, однак цю процедуру можна виконати пізніше, наприклад, після 2 tys.km
для того, щоб довести безпеку нашої промивки New Generation Motor Flush ми замовили незалежне лабораторне дослідження суміші препарату з моторна олива. З цього випливає, що кількість протизносних добавок А для самого масла і для суміші воно практично однакове. Крім того, значно збільшилася кількість протизносних добавок EP, завдяки чому немає ризику сухого тертя після застосування нашого ополіскувачі.е>
