Forte DIESEL INJECTOR TREATMENT
очищення Форте Diesel Injector Treatment інжекторів і систем живлення забезпечує ефективність для всіх типів, включаючи Comman Rail і насосні форсунки.
препарат для видалення внутрішніх забруднень, таких як: липкий лак і твердий нагар з наконечників форсунок. Це відновить правильну форму потоку вприскування палива.
продукт відповідає стандарту палива EN 590, налаштований m.in. для двигунів, що відповідають стандарту викидів EURO 6
спеціально розроблений препарат для очищення паливної системи з використанням дизельного палива, що містить біодизель. Таке паливо містить Метилові ефіри жирних кислот і гігроскопічно. Біо-добавки реагують з водою і впорскуються в двигун з паливом при високому тиску і температурі, викликають процес сапоніфікації (омилення). Утворені в цьому процесі домішки заклеюють кінці форсунок.
препарат сумісний з усім паливом, використовуваним в сучасних дизельних двигунах (стандарт EN 590 і B30), в тому числі відповідає стандартам викидів Euro 6. Коли засіб додається в дизельне паливо, суміш цих двох рідин постійно відповідає стандарту EN 590 і не викликає збільшення домішок у фільтрі твердих частинок через безпилового згоряння суміші.
переваги: - забезпечує швидке очищення форсунок.
- видаляє внутрішні відкладення дизельних форсунок (IDI і DI), також звані "склеюванням форсунок", і відкладення сургучу і нагару на кінцях форсунок.
- відновлює оптимальну роботу двигуна, включаючи форсунки, ефективно очищаючи їх.
- очищені таким чином форсунки впливають на велику потужність і економію палива.
- покращує запуск холодного двигуна.
- підвищує ефективність згоряння і мінімізує кількість забруднень у впускний системі, що утворюються в результаті роботи систем рециркуляції відпрацьованих газів і вентиляції картера.
- мінімізує кількість забруднюючих речовин, що накопичуються в фільтрах твердих частинок DPF і SCR, підвищуючи ефективність згоряння суміші.
- мінімізує корекцію форсунок за рахунок поліпшення складу суміші.
- сумісний з паливом, що містить біо-добавки аж до B30, відповідає паливному стандарту EN 590.
у зв'язку з нашими знаннями і досвідом ми можемо поставити наступні тези:
- 70% всіх проблем з роботою двигуна безпосередньо пов'язані з забрудненими компонентами. Заміна зношених деталей без попереднього очищення двигуна (причина несправності) - найдорожча форма ремонту. Крім того, такий спосіб не використовує ймовірність того, що частини тільки забруднені.
- ніхто не може зупинити процес забруднення компонентів.
- немає діагностичних способів визначити, чи пошкоджені деталі або просто забруднені.
у звичайній майстерні замінюється багато деталей абсолютно без необхідності !