Ремонтний пакет - бензиновий двигун - система згоряння масла - сальники клапанів - непряме вприскування
Надмірна витрата масла є результатом забитих ущільнювальних кілець циліндра. Через несправність форсунок частина незгорілого палива перетворюється на нагар, який накопичується в канавках ущільнювальних кілець циліндрів. Це призводить до того, що вихлопні гази проникають глибоко в масляну систему. Брудні та частково забиті масляні та скребкові кільця спричиняють потрапляння масла в камери згоряння. Другою причиною поломки можуть бути загартовані сальники клапанів та інші гумові ущільнювачі. У цьому випадку їх слід відновити, заливши в них нове масло Forte Seal Conditioner. Щоб «підтягнути» двигун за рахунок збільшення в'язкості (а не густини) масла, ми використовуємо препарат Oil Fortifier.
Щоб довести безпеку використання промивки двигуна нового покоління, ми замовили незалежне лабораторне випробування суміші препарату та моторного масла. З цього випливає, що кількість протизносних присадок AW для самого масла і суміші практично однакова. Крім того, кількість антизадирних присадок EP значно зросла, тому немає ризику сухого тертя після використання нашого ополіскувача.