FORD (CV6C-3D070-LE) - FORD FOCUS MK3 2010-2019

FORD (CV6C-3D070-LE) - FORD FOCUS MK3 2010-2019

Що Ви шукаєте?

FORD (CV6C-3D070-LE) - FORD FOCUS MK3 2010-2019

В наявності
Код товару:
15273696848
12994,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Відновлений
Номер за каталогом FORD (CV6C-3D070-LE)
Номери замінних деталей 1722533, 1723473, 1732065, 1794392, 1803485, 1819773, 1837090, 1848536, 1917835,, 1805672, 1819764, 1831764, 1849810, 1862701, 1869580, 1880729,, 1819766, 1862703, 1869074, 1882885, 1903093, 1939528,, 1893976, 1929834, 2010503, 2334365, 1702840, 1714696,
Оригінальний номер деталі FORD (CV6C-3D070-LK), FORD (CV6C-3D070-LP), FORD (CV6C-3D070-LS), FORD (CV6C3D070LR), FORD (CV6C3D070NG), FORD (CV6C3D070NP),
Опис
електричний ковш

ціна, зазначена на аукціоні, відноситься до електричного ковша при поверненні старого мистецтва або його ремонті протягом 24 годин.

застосування трансмісії в автомобілях:

  • FORD TOURNEO CONNECT 2002 - 2013
  • FORD TOURNEO CONNECT MK2 2013 - 2022
  • FORD Focus MK3 2010 - 2019
  • FORD Kuga MK2 2012 - 2019
  • FORD TRANSIT CONNECT 2013 - 2022

оригінальні номери деталей:

  • FORD (CV6C-3D070-LE)
  • FORD (CV6C-3D070-LK)
  • FORD (CV6C-3D070-LP)
  • FORD (CV6C3D070LR)
  • FORD (CV6C-3D070-LS)
  • Ford (cv6c3d070ng)
  • Ford (CV6C3D070NP)
  • < /ul>

симптоми пошкодження рульового механізму:

⦁ стукіт, чутний в рульовому колесі або рульовому колесі;

⦁ відчутні зазори на рульовому колесі;

⦁ блокування рульового колеса в певних положеннях;

⦁ проблеми з гідропідсилювачем керма.

< H1>процес регенерації електричного рульового механізму:
  • оцінка стану трансмісії
  • мийка і піскоструминна обробка
  • Заміна напрямних втулок і регулювання зазору зубчастої рейки
  • Діагностика та ремонт електронних модулів
  • підключення відремонтованої трансмісії до спеціалізованого комп'ютера, що дозволяє додатково діагностувати робочі параметри і виконувати калібрувальні дії
  • < /
фаза випробувань:< / H1>

ми проводимо випробування електричних маглів на випробувальних станціях EPS.

випробувальні станції EPS-це інноваційний інструмент для проведення діагностичного аналізу електронних блоків гідропідсилювача керма

пристрій побудовано для імітації реальних умов транспортного засобу навіть при дорожньому навантаженні, що дозволяє проводити випробування без необхідності установки в транспортному засобі.

конструкція електропідсилювача:
  1. корпус
  2. вхідний вал
  3. датчик крутного моменту
  4. шестерня
  5. двосторонній поршень на зубчастій рейці
  6. блок управління
  7. порожнистий вал
  8. електродвигун
  9. гайка з шарикопідшипниками
  10. < / ol >
час ремонту

час ремонту становить від 6 до 9 годин! Таким чином, за один день ваш рульовий механізм знайде другу молодість і прослужить довгі роки.

DMF Service гарантує 100% задоволення
Scroll To Top