FMICPRO-TB-B1-T3 - Термоізоляційне ковдру на турбо FMIC.Pro магма Т3

FMICPRO-TB-B1-T3 - Термоізоляційне ковдру на турбо FMIC.Pro магма Т3

Що Ви шукаєте?

FMICPRO-TB-B1-T3 - Термоізоляційне ковдру на турбо FMIC.Pro магма Т3

В наявності
Код товару:
13274766053
4451,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом FMICPRO-TB-B1-T3
Опис

термоізоляційне ковдру на турбо FMIC.Pro магма T3

FMIC.Pro магма

ковдра на турбо FMIC.Pro це професійний продукт з абсолютно нової інноваційної серії теплоізоляції. Перший, внутрішній шар виконаний з матеріалу, який завдяки високому вмісту діоксиду кремнію без проблем впорається з розпеченою вихлопною оболонкою турбокомпресора. Наповнення ковдри являє собою товстий шар керамічної вовни, який ефективно утримує температуру, а все оброблено матеріалом магматичного типу, який використовується в теплоізоляційних пов'язках. Завдяки такому поєднанню, незважаючи на постійний контакт з температурами, що перевищують 1000'c, ковдра FMIC.Pro він являє собою чудовий тепловий бар'єр, не знебарвлюється, а після розбирання залишається гнучким і придатним для повторного надягання.

термоізоляція серії FMIC.Pro його можна використовувати в екстремальних умовах, тому він використовується в професійних гоночних автомобілях. Значно знижує температуру під капотом, що сприятливо впливає на роботу двигуна і компонентів системи охолодження, додатково збільшуючи вихідну енергію вихлопних газів.

температурний опір: 1100'c

розмір турбонаддува: T3

внутрішній шар: матеріал з високим вмістом діоксиду кремнію

заповнює шар: керамічна шерсть

зовнішній шар: магма

матеріал кромки: магма

2270km і 2200nm-такою потужністю пишається наш demo Car Tsunami Bimoto Calibra, найшвидший двомоторний автомобіль в світі! Автомобіль, створений для гонок на 1/4 милі на частинах FMIC, розганяється від 0 до 300 км/год менш ніж за 10 секунд і протягом декількох сезонів оцінювався на найвищих щаблях подіуму. Ці факти підтверджують високу якість і довговічність наших деталей.

наші частини використовує сувора передня частина польського і Європейського дріфту: Павло Trela (Opel GT 870KM), Бартош Ostalowski (Nissan 200SX 1000KM), Адам Zalewski (BMW e30 900KM), Кароліна Піларчик (Nissan 200SX 750KM), Петро Козловські (BMW e30 600KM), Гжегож Hypki (BMW e30 650KM), Павло korpuliński (BMW E82 800km), Войцех ГВОЗДЕВИЧ (BMW E36 700km), Мацей Яркевич (Toyota Supra 750KM) і багато інших!

завдяки нашим компонентам багато гонщиків завоювали чемпіонські титули в основних лігах як польських (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), так і світових (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).

Scroll To Top