IN-OCT-F-30-25N - Маслоуловлювач з фільтром 30 мм

IN-OCT-F-30-25N - Маслоуловлювач з фільтром 30 мм

Що Ви шукаєте?

IN-OCT-F-30-25N - Маслоуловлювач з фільтром 30 мм

В наявності
Код товару:
13304951225
4037,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом IN-OCT-F-30-25N
Опис

Oil Catch Tank з фільтром

30mm

установка бака дозволяє підтримувати впуск і дросельну заслінку в чистоті без непотрібного масла, бруду або інших забруднень шляхом відділення забрудненого масла.

опис:

- резервуар виготовлений з алюмінію PA06 (так званий авіаційний)

-розміри:

висота 150 мм

-діаметр 80 мм

-сепаратор має спеціальну мірну чашку, завдяки якій ми знаємо, скільки в ньому масла.

у нижній частині встановлена пробка, що дозволяє її спорожнити.

-бак виконаний таким чином, що, відкрутивши смушкову гайку, розташовану внизу, ми можемо дуже просто розібрати його і при необхідності очистити.

-великою перевагою нашого продукту є сітка, яка відокремлює масло від повітря, чого немає в так званих "китайських підробках" (вони лишайники порожні).

при проектуванні нашого резервуара ми прагнули створити продукт, надійно і функціонально зроблений за дуже низькою ціною, щоб подолати розрив між дешевими китайськими резервуарами і відомими компаніями типу Greddy або Forge.Цистерни компанії Properfekt набагато дешевше і не відрізняються від них якістю.

Oil Catch Tank виготовляється за індивідуальним замовленням. Час виконання від 3 до 5 робочих днів!!!

2270km і 2200nm-такою потужністю пишається наш demo Car Tsunami Bimoto Calibra, найшвидший двомоторний автомобіль в світі! Автомобіль, створений для гонок на 1/4 милі на частинах FMIC, розганяється від 0 до 300 км/год менш ніж за 10 секунд і протягом декількох сезонів оцінювався на найвищих щаблях подіуму. Ці факти підтверджують високу якість і довговічність наших деталей.

наші частини використовує сувора передня частина польського і Європейського дріфту: Павло Trela (Opel GT 870KM), Бартош Ostalowski (Nissan 200SX 1000KM), Адам Zalewski (BMW e30 900KM), Кароліна Піларчик (Nissan 200SX 750KM), Петро Козловські (BMW e30 600KM), Гжегож Hypki (BMW e30 650KM), Павло korpuliński (BMW E82 800km), Войцех ГВОЗДЕВИЧ (BMW E36 700km), Мацей Яркевич (Toyota Supra 750KM) і багато інших!

завдяки нашим компонентам багато гонщиків завоювали чемпіонські титули в основних лігах як польських (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), так і світових (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).

Scroll To Top