Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | EVOGWBM04 |
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | EVOGWBM04 |
Нова, повна койловерна підвіска TA-Technix із коротшими передніми стабілізаторами також від TA Technix для BMW 3 E46. Абсолютно новий комплект. Усі версії 4 та 6 циліндрових двигунів (1.6, 1.8, 2.0, 2.3, 2.5, 2.8, 3.0, 16V IS, 24V, 2.0D, 3.0D, M54, M52 тощо). 316, 318, 320, 325, 328, 330.
Усі версії кузова:
Не для M3 та моделей із X-drive 4x4.
Бренд TA-Technix був добре сприйнятий власниками як сильно тюнінгованих, так і спортивних автомобілів. Елементи підвіски TA-Technix популярні і рекомендуються для всіх, хто очікує підвищення точності водіння та безпеки, а також приділяє увагу естетичним аспектам (зниження кузова для зменшення простору між колесом і крилом).
Койловерні підвіски TA-Technix широко використовуються в конструкціях тюнінгових проектів, спортивних автомобілів, автомобілів для автоспорту, але також дуже добре працюють у повсякденному використанні.
Найбільша перевага спіральних підвісок — це можливість опускати кузов на очікувану індивідуальну величину та регулювати висоту виїмки між колесами та крилами. Зниження та посилення підвіски приносить багато позитивних аспектів щодо безпеки та покращення водіння. Жорсткість або твердість підвіски залежить пропорційно встановленому опусканню, тобто чим воно нижче, тим жорсткіше підвіска.
TA-Technix амортизатори, що використовуються в різьбових підвісках, забезпечують дуже хороше регулювання робочих параметрів нерівномірності амортизації та оптимальне регулювання здатності підтримувати зчеплення коліс навіть при великих навантаженнях. Висока якість комплектуючих, з яких виготовлені амортизатори, забезпечує їх тривалу і безвідмовну роботу.
Нитка призначена для кузовів седан/лімузин/лімузин і купе, вона також підходить для кузовів Touring/Estate, Cabrio та Compact. Для автомобілів з 1998 р. При використанні такої підвіски необхідно замінити передні тяги стабілізатора на більш короткі через різну висоту кріплення стабілізатора на колонці. При використанні стандартних роз'ємів стабілізатор може стикатися з поворотним кронштейном. У наш комплект входить різьба з набором відповідних роз'ємів.
Макс. навантаження на передню вісь: 1050 кг
Макс. навантаження на задню вісь: 1080 кг
У комплект входять:
Діапазон регулювання до прибл. 85 мм.
Кожен комплект, що поставляється, не оснащений верхніми подушками амортизатора. Встановлюючи як передні, так і задні стійки, спочатку встановлюйте верхні кріплення амортизатора. У випадку з БМВ Е46, крім верхньої подушки, на задні амортизатори необхідно також встановити бампери і пильовики. (Якщо ці деталі у вашій оригінальній підвісці є бездоганними, їх можна використовувати. Якщо ні, варто придбати нові подушки верхнього амортизатора)
Якщо ви віддаєте перевагу особистому збору, будь ласка, відвідайте наш штаб-квартиру в Козеглови поблизу Познані .
Ми маємо багаторічний практичний досвід роботи в галузі тюнінгу. Ми надаємо професійні консультації щодо технічних деталей, встановлення та відчуття дороги. Ми займаємося не тільки продажем, а й монтажем та іншими доопрацюваннями.
Для пошукових систем: hartge, supersprint, E30, IS, BMW CUP, tuning, thread, soil, BBS, BBS RS, VR6, G60, turbo, 16V, Powertec, Leyo Motorsport, Capristo, KW HLS2 , диски та барабани для болтових дисків, спеціальні колеса, Big Brake, гальма Porsche, запчастини та аксесуари Porsche, Zimmermann, MTS Technik, MTS, Gold, TA-Technix, TA, Technix, 034Motorsport, проставки, кастомні, дрифт, гайки, lugnuzz , продуктивність, вортерзее, перегони, камбері, позиція, автоспорт, день треку, Тор Познань, Сілезійське кільце, GTI, GTD, R, M2, M3, M4, M5, 1.8T, R32, R36, VR6T, RS3, RS4, RS6 , Lugnuzz, Racing Nuts, стійки тощо