EVE-S55-CF-CHG - BMW M3 F80 S55 Carbon Chargepipes EVENTURI

EVE-S55-CF-CHG - BMW M3 F80 S55 Carbon Chargepipes EVENTURI

Що Ви шукаєте?

EVE-S55-CF-CHG - BMW M3 F80 S55 Carbon Chargepipes EVENTURI

В наявності
Код товару:
12401639412
60510,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом EVE-S55-CF-CHG
Опис

BMW M3 F80 S55 Carbon Chargepipes - Set of 2 Upper Chargepipes EVENTURI

запасний код: EVE-S55-CF-CHG

системи впуску EVENTURI були розроблені для підтримки максимально низької температури повітря на вході і усунення обмежень серійних впускних труб турбокомпресора.Завдяки чудовій герметичності системи EVENTURI турбокомпресор не всмоктує нагріте повітря з моторного відсіку, а максимальний об'єм впускного каналу забезпечує максимальний потік повітря через фільтр.

ми представляємо наші серійні труби S55 з необробленого вуглецевого волокна. Ми вклали місяці інтенсивних досліджень та розробок у розробку та тестування, щоб забезпечити замінні кабелі для зарядки OEM, які не залишають місця для компромісів. Збірка - якість потоку-міцність-це 3 основні критерії проектування, які ми прагнули виконати.1) Установка: загальна проблема з завантажувальними трубами на вторинному ринку-погана посадка через характер їх виготовлення з використанням вигнутих металевих труб. Проблема може полягати в люфтах з кришкою двигуна та іншими неоригінальними впускними системами. Наше рішення з використанням вуглецевого волокна дозволяє нам використовувати складну геометрію для забезпечення відповідності, як у випадку з OEM, зберігаючи при цьому оптимальний потік.2) якість потоку: наша конструкція використовує плавні криві переходи від турбонаддувних виходів до охолоджувача наддуву. Крім того, ми також збільшили внутрішній об'єм порівняно з версією OEM, щоб дозволити турбокомпресорам працювати з меншими обмеженнями. Важливо відзначити, що наше механічне кріплення фланця до випускного отвору турбонагнітача підтримує постійний діаметр нагнітальних труб без відкритих країв, які можуть викликати турбулентність. Це поліпшення в порівнянні з неоригінальними металевими пакетними трубами, які часто мають зварні шви між фланцем і трубами.3) міцність: останнім критерієм було збільшення міцності конструкції зарядних трубок порівняно з версіями OEM. Все частіше трапляється, що дроти нагнітача OEM виходять з ладу, особливо в тюнінгових автомобілях з більш високими рівнями нагнітача. Завдяки багатонаправленому компонуванню з вуглецевого волокна з декількома шарами для створення стінки товщиною 2 мм наші наддувні труби забезпечують неймовірно потужне рішення для надійної роботи навіть з більшими турбонагнітачами. Крім того, в отвори, в які затягуються затискачі, ми вбудували кільця з нержавіючої сталі з ЧПУ, щоб труби зберігали свою форму навіть при великих зусиллях обтиску.Для підвищення конструктивної надійності вуглецевих трубок ми не додавали до них метанольні порти. Замість цього ми розробляємо окрему J-подібну трубу, яка буде містити кілька портів метанолу. Наявність цих портів у j-трубі також є більш підходящим місцем для додаткового охолодження, оскільки воно знаходиться безпосередньо перед впускним колектором.

збільшення потужності: немає даних

розміри: 55x35x12

вага: 4 кг

тип фільтра: N / A

завантажити керівництво користувача

Translated by AiTranslate api services.
Scroll To Top