EVCH0037 - TURBINE CORE TURBO COMPRESSOR BOXER JUMPER 3.0 HDI

EVCH0037 - TURBINE CORE TURBO COMPRESSOR BOXER JUMPER 3.0 HDI

Що Ви шукаєте?

EVCH0037 - TURBINE CORE TURBO COMPRESSOR BOXER JUMPER 3.0 HDI

В наявності
Код товару:
15464922136
10380,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом EVCH0037
Опис

НОВИЙ

СЕРДЕЧНИК ТУРБОКОМПЕНСАТОРА

НОВИЙ, ЖОДНОГО РЕМОНТУВАННЯ!!!

для турбокомпресорів:

49189-02913, 49189-02912, 49189-09160, 49189-09161. 49189-02950, ​​​​49189-02951, 49189-02913

встановлено в автомобілях:

CITROEN JUMPER 2006-2014

3.0 HDI 157 HP

FIAT DUCATO 2006-2014

3.0 JTD 158 HP

PEUGEOT BOXER 2006-2014

3.0 HDI 156 HP

Ядро абсолютно нове і збалансоване - готове до складання!

Ніколи раніше не ремонтував пошкоджений турбокомпресор

було не так просто!!!

Ви замінюєте весь сердечник турбокомпресора, і він знову готовий до використання!

Замість того, щоб відправляти старий турбокомпресор на регенерацію, замініть його серцевину на нову!

Під час регенерації турбокомпресорів ремонтна майстерня може не замінити всі деталі, оскільки, наприклад, одна з них все ще виглядає справною. Однак часто виявляється, що через короткий проміжок часу він виходить з ладу, що призводить до подальших витрат і займає багато часу, поки автомобіль стоїть на місці.

Залишається питання правильної регенерації турбокомпресора, яке вимагає великої точності і, на жаль, багато майстерень не можуть з цим впоратися. Пошкодження турбокомпресора також може пошкодити двигун!

На щастя, ці проблеми можуть вас не стосуватися - тепер доступні готові до встановлення збалансовані картриджі турбокомпресора JRone! Для заміни серцевини турбокомпресора необхідно її демонтувати і розібрати, замінити серцевину і потім знову зібрати, дотримуючись процедури заміни турбокомпресора в конкретній моделі автомобіля.

ЯДРО НАДАЄТЬСЯ ЗА ІНДИВІДУАЛЬНИМ ЗАМОВЛЕННЯМ

ПРОТЯГОМ ПРИБЛ. 1-2 ДНІ

TURBINA RDZEŃ TURBOSPREZARKA BOXER JUMPER 3,0 HDI

Запчастина підходить до автомобілів із даною деталлю з номером OE, вказаним на аукціоні.

Scroll To Top