SSB Battery — це німецький бренд свинцево-кислотних акумуляторів із гелевою та AGM технологією.
Висока якість, широкий вибір доступних типів і ємностей роблять акумулятори SSB одними з найпопулярніших на ринку.
Параметри:
Ємність : C20: 158,6 А·год розряду до 1,75 В/елемент
Ємність : C10: розряд 150,0 Аг до 1,80 В/елемент
Напруга : 12 В
Внутрішній опір : ~ 5,0 мОм (повний заряд)
Тип : AGM VRLA, герметична свинцево-кислотна батарея
Вага : ~45 кг
Термін служби : 12 років
Діапазон робочих температур : від -20 до +60 ℃
Тип клеми : внутрішня різьба M8
Розміри:
Довжина : 565 мм
Ширина : 110 мм
Висота : 288 мм
Розрахований час автономної роботи SSB із серії SBLFT для буферної роботи становить до 12 років . Акумулятори SSB серії SBLFT добре працюють у багатьох великих установках, що підтверджує їх високу якість і повторюваність параметрів.
Застосування (включаючи):
Системи ДБЖ
Центральні батареї
Системи сигналізації та контролю доступу
телекомунікаційні електростанції
резервне джерело живлення
аварійне та евакуаційне освітлення
телефонні станції
Акумулятори AGM (Absorptive Glass Matt) — це герметичні свинцево-кислотні батареї, які не потребують обслуговування, у яких кислота затримується у високопористих сепараторах зі скловолокна. Завдяки цьому була усунена можливість витоку електроліту з механічно пошкодженого акумулятора, що значно підвищило безпеку використання та покращило параметри акумулятора завдяки високій концентрації енергії та низькому внутрішньому опору.
Акумулятори SSB серії SBLFT оснащені односторонніми запобіжними клапанами надлишкового тиску VRLA (Valve Regulated sealed Lead Acid), що додатково гарантує висока безпека експлуатації. Вони можуть працювати в будь-якому положенні (крім під час зарядки).
Найважливіші переваги акумуляторів AGM:
необслуговувані акумулятори – не потребують доливання електроліту чи постійного обслуговування
використовується скловолокно захищає батарею від ударів і вібрації
висока ефективність по струму при розряді великими струмами за короткий час
об'єм електроліту не змінюється під впливом температури, що зменшує ризик пошкодження корпусу