Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
За допомогою тестера ми виміряємо:
1) значення високого тиску Common Rail в рампі без від’єднання датчика
2) ми встановимо тиск CR за "накрутка" компа в машині від 100-2000 бар (від'єднати датчик і замінити його в системі)
3) параметри лямбда зонда 1В (без від'єднання зонда)
4) активація емуляції лямбда-зонда 1В (заміна невизначеного в машині, попередньо від'єднання зонда від автомобіля)
5) параметри лямбда-зонда 5В (без від'єднання зонда)
6) увімкнемо емуляцію лямбда-зонда 5В (заміна невизначеного в автомобілі, попередньо від'єднавши зонд від автомобіля)
Поставляється з штифтом (знімний ) і подовжувач голки кабелю.
Зручне керування за допомогою поворотної ручки з натисканням
Усі параметри на чіткому рідкокристалічному дисплеї з підсвічуванням
Колір корпусу вибирається випадково, білий або чорний
Тестер живиться від автомобільної установки 12 В (акумулятор)
посібник користувача:
mototest.cba.pl/soft/dt1000emu.pdf