DURO HF232 20.5x8. 00-10 (205/65-10) 4PR TL

DURO HF232 20.5x8. 00-10 (205/65-10) 4PR TL

Що Ви шукаєте?

DURO HF232 20.5x8. 00-10 (205/65-10) 4PR TL

В наявності
Код товару:
13358493591
5544,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
DURO HF232 20.5x8.00-10 (205/65-10) 4PR TL

ім'я hf232 розмір 20. 5x8-10 Індекс вантажопідйомності 76 розмір обода 10 ширина 8 Висота 20.5 виробник Дуро код виробника DUW020580232 індентифікатор промислова Шина Тип промисловий сезон літня таблиця 20. 5x8-10 опис Садові трактори, газонокосарки самохідні, міні-квадроцикли і автомобілі типу melex вага 5,66 обсяг 0,0435 EAN 4713224179693 глибина протектора [мм] 6,5 ширина загальна [мм] 203 загальна висота [мм] 518 призначення Дуро Hf232-шина для садових тракторів, самохідних газонокосарок, причепи та автомобілі типу melex. Загальна інформація конструкція протектор DURO hf232 гарантує зчеплення і зниження шуму. Конструкція і використовуваний гумовий змішувач зменшує тертя і подовжує термін служби шини. Все це характеризується відмінними властивостями їздовий. Гарантія повна гарантія якості 2 роки на все Шини та камери DURO, отримані з офіційного польського каналу розподіл. О Дуро міжнародний концерн був створений в 1945 році. Він має капітал понад 88 мільйонів доларів США та має 3700 працівників. Має заводи в Тайвані, Таїланді та Китаї, а також свої філії m.in у США, Гонконгу та Сінгапурі. Концерн виробляє в даний час повний спектр камер і шин, починаючи від велосипедних, через самокат, мотоцикл, квадроцикл, пасажирський автомобіль, фургони та вантажівки, аж до промислових машин, навантажувачів і картинг. Компанія виробляє шини вищого економ-класу, а Марка DURO походить від англійського слова DURABLE, що означає міцність і довговічність. Назва зобов'язує, тому Дуро продукти вони відомі своєю міцністю і тривалим терміном служби в порівнянні з продукти конкуренції. Крім того, дуже приваблива ціна робить інтерес покупців до шин марки DURO постійно зростає. Варто мати Дуро у своїй пропозиції! Пам'ятайте: Дуро. Давати перевага!

Scroll To Top