чи знаєте ви, що?е>
під час кожного масляного обслуговування в двигуні залишається до 15% старого брудного масла. Без очищення системи змащення свіже масло втрачає свої властивості швидше, ніж повинно бути. Мимовільний користувач продовжує експлуатувати автомобіль, не розуміючи, що масло більше не захищає двигун оптимальним чином, отже, відбувається його більш швидкий знос.е>
поточний склад палива з біо компонентами викликає утворення нагару і сургучу в камері згоряння і на кінцях форсунок, корозію в паливній системі, а також продування вихлопних газів в систему змащення.е>
домішки разом з масляними парами потрапляють у впуск через дим, а потім в камеру згоряння.е>
які наслідки цього?е>
1. Нерівномірна робота двигуна
2. Переривання двигуна в різному діапазоні оборотів
3. Надмірне спалювання масла
4. Надмірне задимлення
5. Проблеми з запуском двигуна
6. Збільшення витрати палива
7. Менша потужність і крутний момент
8. Більш швидкий знос двигуна і коробки передач
8. Проблеми з перемиканням передач
9. Більш швидкий знос "мокрою" муфти
та інші.е>
щоб протидіяти цьому явищу, під час кожного масляного обслуговування слід використовувати промивку системи змащення нашим препаратом New Generation Motor Flush. Основою цього продукту є синтетичне масло (не розчинник), яке не змінює фрикційні властивості моторного масла і, отже, повністю безпечно для силового агрегату (оснащеного так званої "мокрою муфтою").е>
до повного баку додаємо Moto Power і і Moto Power II. Ці препарати очистять паливну систему, бак, лінії, карбюратор/форсунки та камеру згоряння. Вони протидіють корозії, нейтралізують кислоти, що утворюються в паливі. Зменшує кількість відкладень на впускних і випускних клапанах, в камерах згоряння і в пазах поршневих кілець. Полегшує змащення верхньої частини циліндра. Вони допоможуть запобігти передчасному зносу форсунок і паливного насоса.е>
після очищення системи змащення і заміни фільтра на новий рекомендуємо додати в нове масло Top End Treatmentі Seal Conditioner. перший з перерахованих є доповненням до полоскання. Видаляє і запобігає утворенню відкладень сургучу і смоли на прецизійних компонентах двигуна. Запобігає утворенню продувних газів в масляну систему. Зменшує кількість утворився осаду в моторному маслі. Це дозволяє повною мірою використовувати властивості нового масла протягом усього періоду його роботи. Seal Conditioner робить гумові ущільнення більш гнучкими. Запобігає утворенню піни.е>
складений таким чином комплект комплексно подбає про стан двигуна, поліпшить його ефективність і підвищить безаварійність і, найголовніше, задоволення від використання автомобіля.е>
використання:
1. До повного паливного баку додайте Moto Power і і Moto Power II .
2. До старого маслу додайте New Generation Motor Flush < /b > (упаковка 400 мл на приблизно 4 л олії), не перевищуючи верхнього рівня на щупі. При необхідності злийте потрібну кількість старого масла з двигуна. Запустіть двигун і залиште його на холостому ходу приблизно на 30 хв.кожні 5 хвилин. збільште обороти до 3 тис.< / п>
3. Злийте старе масло і замініть фільтр.е>
4. Налийте в масляну систему Top End Treatment (упаковка 400 мл на 4 л олії) іSeal Conditioner (упаковка 125 мл на ок. 4 л олії). Наповніть двигун свіжим маслом відповідно до рекомендацій виробника.е>
5. Виїжджайте паливо з Баку в резерв. Рекомендуємо за цей час виконати близько 100 км.на швидкостях шосе.е>
пам'ятайте!е>
Seal Conditioner для повної активації своїх властивостей потрібен час і температура.е>
чистий двигун працює краще!
