Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Низьке енергоспоживання: комутатор споживає 5 мА в режимі очікування та близько 3 Вт, коли комутатор працює, що економніше енергії, ніж у нових автомобілях.
Стабільна робота: зовнішня антена робить сигнал далі та сильнішим. Двигун неможливо запустити лише за допомогою батареї Start/Stop. Дизайн за замовчуванням.
Зручно та просто: цей дистанційний електромагнітний перемикач батареї дозволяє вам пересунути курок під капотом до вашої руки.
Робоча напруга: дистанційний кінцевий вимикач 12 В, діапазон робочої напруги 11-15 В, підходить для більшості легкових автомобілів, малих вантажівок, сільськогосподарських транспортних засобів тощо.
Великий радіус дії: система відключення акумулятора автомобіля дистанційне керування, вимикає систему живлення автомобіля дистанційним керуванням, відстань керування 48,78 м.
Специфікація:
Тип елемента: дистанційний перемикач акумулятора
Матеріал: ABS, мідь. , сріблястий
Модель батареї: CR2016 x 1 (інтегрована)
Ємність батареї: 75 мАг
Робоча напруга: DC11-15V
Початковий струм: 200 A-360 A (менше десяти секунд)
Струм у режимі очікування: 0,005 A
Розмір перемикача: приблизно 45 x 45 x 45 мм / 1,77 x 1,77 x 1,77 дюйма <. /p>
Інструкції:
Спосіб встановлення: 1: Червоний провід під’єднується до позитивного полюса акумулятора, а чорний провід – до негативного полюса акумулятора. Це джерело живлення для вимикача, а вимикач дистанційного керування споживає дуже мало енергії. 2: Дві великі клеми релейного перемикача складають головний вимикач. Вхідна лінія та вихідна лінія, у будь-якому порядку, відіграють роль увімкнення та вимкнення.3: Під час керування вмиканням та вимиканням негативного полюса велика клема під’єднується до негативного полюса акумулятора, а велика клема – під’єднаний до негативного полюса батареї (позитивний полюс також один).
Список упаковки:
2 x пульт дистанційного керування
1 x головний вимикач живлення
1 x мідний затискач
2 x клеми для батарей
1 x мідний адаптер