ЗА ДОПОМОГОЮ ЦЬОГО ПРИСТРОЮ ВИ МОЖЕТЕ РОБИТИ ВСЕ ЦЕ АВТОРИЗОВАНИЙ СЕРВІС
ОСТАННЯ ВЕРСІЯ ТЕСТЕРА 4.1 PL
ТЕСТЕР МАЄ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ПОЛЬСЬКІЙ ВЕРСІЇ І ГОТОВИЙ ДО НЕГАЙНОГО ВИКОРИСТАННЯ!
ПОВНЕ МЕНЮ ПОЛЬСЬКОЮ
ІНФОРМАЦІЯ
Пристрої UCANDAS VDM 2 є універсальними інтерфейсами, які остаточно замінять TCS і CDP+ PRO .
Вони створені P&T Electronic Technology, відомою компанією у світі інтерфейсів, пристрої якої постачаються по всьому світу. Вони мають дуже якісні компоненти і характеризуються тривалим терміном служби.
Інтерфейси UCANDAS VDM працюють набагато стабільніше та мають більше функцій, ніж TCS або CDP+ PRO. Тому потихеньку замінять ці пристрої. Вони високої якості, надходять від виробника, який забезпечує їх оновленнями.
На відміну від інших тестерів, які спілкуються за допомогою бездротової технології (наприклад, Bluetooth), інтерфейс Ucandas встановлює зв’язок із автомобілями через вбудований модуль Wi-Fi , що забезпечує стабільну роботу до 100 м!
Цей пристрій також оснащено процесором ARM (Advanced RISC Machine).
Характеризується низьким енергоспоживанням і невеликими розмірами, що робить весь пристрій компактним.
Але, перш за все, це дуже швидко , що означає комфорт роботи.
ФУНКЦІЇ ПРИСТРОЮ
ПАРАМЕТРИ ВИРОБУ:
ТЕСТЕР ПРАЦЮЄ ДУЖЕ ШВИДКО ЗАВДЯКИ ПРОЦЕСОРУ ARM
ДІАГНОСТИКА ЧЕРЕЗ: USB та WIFI (вгору до 100 м)
ПРАЦЮЄ З ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ: ANDROID 4.0 або вище
ТЕСТЕР ПОВНІСТЮ ПРАЦЮЄ ПОЛЬСЬКОЮ МОВОЮ:
МЕНЮ, КОДИ ПОМИЛОК ТА ПОТОЧНІ ПАРАМЕТРИ
(ПОВНИЙ ПОЛЬСЬКИЙ ОПИС КОДІВ ПОМИЛОК!!!)
ДІАГНОСТИЧНІ ФУНКЦІЇ:
- зчитування кодів несправностей,
- видалення кодів несправностей,
- попередній перегляд поточних параметрів (також у вигляді графіків - декілька режимів),
- кодування компонентів,
- пристосування,
- перевірка приводів,
- скидання сервісу та перевірка масла,
- кодування інжектора,
- кодування ключа,
- скидання контролера подушок безпеки (дані про аварії - група vag),
- підтримка сажового фільтра DPF (скидання, регенерація),
- повний EPB підтримка електричного стоянкового гальма (перевертання затискачів при заміні колодок, налаштування сили тиску поршня, товщини колодки),
- швидка перевірка всіх контролерів,
- зчитування інформації про ECU,
- очищення вивчених значень,
- читання, запис VIN,
- скидання програмування блоків керування,
- адаптація дросельної заслінки ,
- прокачка гальмівної системи,
- калібрування рівня,
- калібрування датчика кута повороту керма,
- навчання холостого ходу,
- кут випередження запалювання,
-та багато інших (діагностичний комбайн)!!!!!!
ПІДТРИМУВАНІ МОДУЛІ:
- електроніка двигуна,
- система впорскування COMMON RAIL,
- автоматична коробка передач коробки передач,
-подушки безпеки,
-гальмівна електроніка,
-контроль тяги,
-система тиску в шинах,
-кондиціонер,
-підсилювач керма,
-панель приладів,
-навігація,
-аудіосистема,
- центральний замок,
- протиугінна система,
- модуль комфорту,
- світлова електроніка,
-та інші системи, якими оснащений даний автомобіль!!!