DHK291752 - ІНЖЕКТОР В ЗБОРІ DEUTZ BF6L913 + DLLA149S775

DHK291752 - ІНЖЕКТОР В ЗБОРІ DEUTZ BF6L913 + DLLA149S775

Що Ви шукаєте?

DHK291752 - ІНЖЕКТОР В ЗБОРІ DEUTZ BF6L913 + DLLA149S775

В наявності
Код товару:
12301010721
5826,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом DHK291752
Опис

інжектор як комплект! перед натисканням переконайтеся на 110%, що це саме те, що вам потрібно > після покупки немає можливості повернути або відкликати. складові частини від різних виробників!

інжектор готовий до складання новий! Оригінальний номер DSS:DHK291752  180 барномер Bosch: 0432291752, DEUTZ: 2233272, 4158546, 8122176, BOMAG: 05714369

аукціон 1 шт . (на наших аукціонах: комплекти від 3-4-5-6 шт.)

встановлений розпилювач: DLLA149S775, 100% Європейська заміна для оригіналу DEUTZ/KHD: 02233273

корпус інжектора: DHS212029 = KBAL65S13/3 = DEUTZ: 2137575

ми включаємо інжектор в обов'язковому порядку:

- Термальна шайба 2,0 мм

- переливний гвинт M8x1 + 2 шайби Fi

- захисні ковпачки для розпилювача і для різьблення M14x1. 5 (зверху)

- не входить в комплект кільце ущільнювача для інжектора< / P >

всі деталі інжектора, а також колба / корпус виготовлені в Європейському Союзі

форсунки консервовані пробірною рідиною і готові до установки

  1. перед установкою на двигун:

- перевірте тиск стиснення на циліндрах

- тиск на ТНВД (у разі зносу нагнітальних елементів або інших несправностей в насосі запуск двигуна навіть на нових форсунках може бути утруднений, ad: насос / компоненти „не проб'ють " встановлений тиск на форсунках!). Не встановлюйте форсунки з іншим (заниженим/підвищеним) тиском, ніж зазначено виробником (наприклад, Bosch, Deutz)

  1. Паливна система, починаючи з резервуара (трубопроводи, фільтри, живильний насос, сепаратор, інші) повинна бути чистою: без будь-яких домішок в паливі, в іншому випадку необхідно видалити всі забруднення.
  2. замініть всі паливні фільтри і очистіть (якщо є) сепаратор, включаючи заміну на новий картридж
  3. гніздо в голівці повинно бути чистим, без нагарів, бруду і т. д., і т. д..
  4. перевірте стан проводів високого тиску: наприклад, протирання, ніпелі на кінці проводів і т.д.
  5. зніміть кришку розпилювача, встановіть інжектор відповідно до стандартів виробника двигуна, зніміть/відкрутіть кришку з різьби, затягніть гайки проводів відповідно до вказівок в сервісній книзі
  6. паливо в Баку повинно бути чистим, двигун справний і акумулятор заряджений
  7. скарги/повернення / гарантії в закладках.

DSS / Польська ad. 1992, жовтень 2018

Translated by AiTranslate api services.
Scroll To Top