DHK291752 - COMPLETE INJECTOR DEUTZ-FAHR BF6L913, NEW!

DHK291752 - COMPLETE INJECTOR DEUTZ-FAHR BF6L913, NEW!

DHK291752 - COMPLETE INJECTOR DEUTZ-FAHR BF6L913, NEW!

В наявності
Код товару:
7634580277
5376,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом DHK291752
Опис

инжектор готов к сборке нового!

Original DSS number: DHK291752

Bosch number: 0432291752

Auction 1 pcs . (on our auctions: sets from 3-4-5-6 pieces)

opening pressure: 180 бар

Mounted Nozzle: DLLA149S775, Manufacturer: Gamma Diesel, 100% Сделано в Италии. КХД: 02233273

инжектор тела: DSS 243 412, DSS243412, manufacturer OMS SRL, 100% Сделано в Италии. КХД: 02137575

инжектор обязателен для доступа к инжектору (и не все двигатели должны соответствовать)

- 2.0 mm thermal pad (we also have 2.1 mm)

- m8x1 overflow screw + 2 шайбы

- protective caps for the sprayer, for the thread M14x1.5 (top)

- no gasket / уплотнительное кольцо (anti-dirt) for the injector included

other numbers:

0432291752

0 432 291 752

0431212029 (body / housing)

KBAL65S13 / 13 (Body / housing)

2233272

4158546

02233272

04158546

8122176

V1343265

After purchase: please do not check * on your тестер and do not disassemble / disassemble the injector

* In the event of storage longer than 0.5 years, check after approx. 0.5 years, инжектор будет возвращен в авторизованный сервисный центр или отправит нас-adjustment / checking is free of charge

  1. INJECTORS are PRESERVED WITH TEST LIQUID AND READY FOR INSTALLATION
  2. BEFORE YOU MOUNT to the ENGINE:

- CHECK the COMPRESSION PRESSURE ON the CYLINDERS

- PRESSURE ON THE INJECTION PUMP (In the case of wear of the pressing elements or other defects in the pump, starting the engine, even on new INJECTORS may be difficult, ad: the pump / elements will not "break" the set pressure on the INJECTORS! ). Это не позволило установить инжекторов с другим (lowering / increasing) давлением, чем specified by the manufacturer (E. G. Bosch, Deutz)

  1. топливная система, FIRST of the TANK (lines, filters, feed pump, сепаратор и т. д.) MUST be CLEAN: no impurities in the fuel, otherwise all impurities must be removed.
  2. REPLACE ALL FUEL FILTERS AND CLEAN (IF ANY) сепаратор, INCLUDING REPLACEMENT WITH a NEW CARTRIDGE
  3. гнездо в голове должно быть чистым, без каких-либо колпачков, грязи и т., etc. .
  4. CHECK the CONDITION OF the high pressure LINE: E. G. Abrasions, nipples at the end of the tubing и т. д.
  5. удалить крышку сопла, установить инжектор в соответствии с нормами производителя двигателя, удалить / удалить крышку с резьбы, плотно натянуть гайки кабеля в соответствии с инструкциями в книге обслуживания
  6. the FUEL IN the TANK MUST be CLEAN, the ENGINE MUST BE EFFICIENT AND the BATTERY CHARGED
  7. COMPLAINTS / RETURNS / WARRANTIES IN BOOKMARKS.

DSS / POLAND ad. 1992, OCTOBER 2018

Scroll To Top