ДАТЧИК ПАРКУВАННЯ EPS БЕЗ СВЕРДЛІННЯ FV 24

ДАТЧИК ПАРКУВАННЯ EPS БЕЗ СВЕРДЛІННЯ FV 24

Що Ви шукаєте?

ДАТЧИК ПАРКУВАННЯ EPS БЕЗ СВЕРДЛІННЯ FV 24

В наявності
Код товару:
15391914013
3097,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
  • підходить для всіх типів автомобілів з пластиковими бамперами
  • надзвичайно проста установка без свердління отворів в кузові автомобіля
  • проста конструкція і, отже, безвідмовна робота
  • діапазон виявлення перешкод від 50-10 см
  • модульований звук зі змінною інтенсивністю
  • виявлення низьких і високих бордюрів і дрібних і великих предметів
  • виявлення людей, транспортних засобів, гаражних воріт, стін, стовпів, стовпів, сітки і т.д.
  • сумісний з транспортними засобами, в яких встановлений гак, запасне колесо і т. д.
  • Необслуговуване використання
  • датчик вимкнеться, коли автомобіль чи не рухається щодо перешкоди (наприклад, коли ми зупиняємося), і відновить роботу, коли ми рухаємося.
  • інструкція польською мовою

головною особливістю нової версії є спеціальне екрановане з'єднання між блоком управління і датчиком антени. Це усуває проблеми установки в нових автомобілях, де електромагнітний сигнал був ослаблений через велику кількість електроніки. Пристрій працює з новітніми системами CAN-BUS.

електромагнітні датчики паркування мають значну перевагу перед традиційними ультразвуковими датчиками. Вони невидимі зовні автомобіля і покривають набагато більший простір навколо автомобіля.

проста і нескладна установка без необхідності свердління в бампері .

в комплект входить:
  • електромагнітна стрічка (дл. 2,3 м - необхідно відрізати до упору )
  • центральний блок < /b >
  • комплект проводки < /b >
  • схема підключення < /b >
  • інструкція польською мовою

електромагнітні датчики паркування не потребують технічного обслуговування, а це означає, що нам не потрібно турбуватися про їх прання та обслуговування. Навпаки, ультразвукові датчики паркування вимагають обслуговування, коли вони брудні, їх продуктивність обмежена. Їх також можна легко пошкодити при пранні в мийних машинах високого тиску або автоматичних.

традиційні ультразвукові датчики паркування засновані на чотирьох-восьми датчиках, що відправляють і приймають конічний ультразвуковий промінь. Між окремими датчиками можуть бути порожні, не покриті сигналом простори, і, таким чином, традиційна сенсорна система може не виявляти невеликих перешкод, таких як скелі або вузькі стовпи.

з іншого боку, електромагнітні датчики паркування використовують металеву клейку стрічку, яка, встановлена на внутрішній стороні бампера, діє як антена. Стрічка постійно посилає і приймає хвилі, і завдяки електронному перетворювачу ми будемо попереджені звуковими сигналами про наближення перешкоди. Революційний дизайн і використання лінійної антени, прихованої всередині бампера, дозволяє захистити весь простір навколо автомобіля на 180 градусів по вертикалі і на 45 градусів навколо країв бампера, а не тільки ззаду, як з ультразвуковими датчиками паркування.

ще однією перевагою електромагнітних датчиків паркування є напруга, яка діє як детектор. Напруга відправляється на датчик, і при зіткненні з перешкодою для водія генеруються чутні звуки. Частота звуків збільшується зі зменшенням відстані до перешкоди, залишаючи багато часу для реакції.

електромагнітні датчики паркування сумісні з усіма традиційними електричними системами, а також з новітніми системами електропроводки CAN-Bus, знайденими на всіх нових автомобілях. Електромагнітні датчики паркування також працюватимуть правильно, навіть якщо в задній частині автомобіля встановлений гак або запасне колесо. Ніякі інші датчики паркування не можуть впоратися з цим.