Тестер з 10 світлодіодами дозволить вам швидко та зручно перевірити якість моторного масла .
Перевірте моторне масло :
бензин (Pb) ,
дизель (Diesel) .
Тести на олеїнову кислоту , накопичення вуглецю, вологість та інші домішки, точне маркування якості олії за допомогою десяти індикаторів.
Тестер може проаналізувати та оцінити стан масла , щоб надати рекомендації щодо заміни його чи ні.
Точність визначається статусом якості масла. Він може ефективно визначити, чи пошкоджено двигун.
ПЕРЕВАГИ
Негайна перевірка якості гальмівної рідини .
Міцний, компактний корпус .
Випробування бензинових і дизельних двигунів .
Дуже точний і надійний .
Перевірці підлягають будь-які види транспортних засобів: легкові, вантажні, верстати, трактори, мотоцикли тощо.
Батареї з низьким споживанням.
Автоматичне вимкнення .
Простота використання .
Гарне співвідношення ціни та якості .
Посібник польською мовою у форматі PDF електронною поштою .
Джерело живлення: дві батареї CR2032 (у комплекті) .
Перший запуск:
ТЕМПЕРАТУРА МАСЛА ПОВИННА БУТИ РІВНОЮ КІМНАТНОЇ ТЕМПЕРАТУРИ ПРИБЛИЗНО 20 ГРАДУСІВ ЦЕЛЬСІЯ
Спочатку скористайтеся кнопкою, щоб вибрати, чи ви перевіряєте масло від увімкненого двигуна (ВР: бензин: DSL: дизель), потім натисніть кнопку живлення (УВІМК.), зачекайте 5 секунд, щоб побачити зелене та червоне світло, потім помістіть краплю масла в тестовий бак. Нарешті натисніть клавішу тестування (TEST), щоб розпочати тест.
Примітка: якщо світиться лише індикатор №10, потрібно замінити батарею. Якщо індикатори # 7.8.9 блимають по черзі, датчик забруднений, вимкніть живлення та очистіть датчик
Не дозволяйте поверхні масла перевищувати тестовий зазор, щоб отримати найкращий результат тесту, виконайте перевірте при температурі 15-27°C
Натисніть кнопку (ТЕСТ) і швидко відпустіть, 10 індикаторів блимають послідовно, а останній індикатор вказуватиме на якість олії.
Показання пристрою для зчитування:
№ 1–№ 7, спалах зеленої олії дуже доброї або відмінної якості
# 10 червоний блимає швидко, пропозиція капітального ремонту двигуна (його обсяг повинен бути додатково визначений іншими проблемами двигуна, лямбда-зонд, погане згоряння, головка для планування або прокладка головки тощо)
Після завершення натисніть ВИМК., і це дуже важливо, щоб очистити тестовий зазор датчика.
Метод калібрування
1. Протріть тестовий слот, очистіть його та покладіть на гладку платформу. Натисніть кнопку TEST, щоб почати, приблизно через 1 секунду блимає #6, увійдіть в режим калібрування.
2. Відпустіть кнопку, приблизно через 5 секунд світлодіоди LED1 (зелений), LED6 (зелений) почергово блимають, вказуючи на те, що прилад переходить у процес калібрування.
3. Додайте тестове моторне масло в тестовий зазор і натисніть кнопку TEST один раз.