CN1A.20x86.Z - ПРИВІД HYDR. Край SMN CN1A 20X86 + пружинний шланг

CN1A.20x86.Z - ПРИВІД HYDR. Край SMN CN1A 20X86 + пружинний шланг

Що Ви шукаєте?

CN1A.20x86.Z - ПРИВІД HYDR. Край SMN CN1A 20X86 + пружинний шланг

В наявності
Код товару:
11198700136
3413,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом CN1A.20x86.Z
Опис
гідравлічний комплект розкидачі берег / AMAZONE 1.20/86

виробник: SM-G (SKRAW Met GROUP)

код зрізу MET: [7182]

в комплект входить:
  • привід розкидачі берег AMAZONE SMN 1,20/86 [2914]
  • пружина тяга приводу [1613]
  • швидкороз'ємні вилка євро M18 [0162]
  • Червона заглушка [1404]
  • ніпель M20 - M18 [1792]
  • шайба M20 [1819]
  • гідравлічний шланг 1,5 м 2sn AA 18x1,5

всі компоненти виготовлені тільки з високоякісних міцних матеріалів.

гідравлічний циліндр Польський розкидача край 1.20 / 86 з пружиною тяги

_________________________________________________________

варто знати, вибираючи Постачальника приводу

на фотографіях і зображеннях показаний тільки зовнішній вигляд приводів. Найбільш важливі елементи, які проектують на якість і правильну роботу приводу протягом тривалого часу, приховані всередині ( посилені ущільнення,дросель, поршневий шток іВисока якість труби). Всі наші приводи забезпечують найвищу якість цих елементів. Вибираючи товар з нашого асортименту, ви робите хороший вибір і вибір товару, що надходить з польського заводу.

в основному використовується для підйому розкидача краю.

гідравлічний циліндр ідеально підходить для машин і обладнання з гідравлічним приводом.

може використовуватися в сільському господарстві, садівництві, лісовому господарстві або будівництві.

підходить для роботи в: сільськогосподарській техніці, тракторах, обприскувачах, турелі , циклопах, навантажувачах HDS, будівельній техніці, навантажувачах, екскаваторах, підмітальних машинах, промислових машинах та інших.

символ: 691 SHN12086

ТЕХНІЧНІ характеристики:
  • Довжина складеного приводу:206 мм
  • хід поршня:90 мм
  • загальна довжина приводу в розкладеному вигляді:296 мм
  • Діаметр штока поршня:21 мм
  • >зовнішній діаметр приводу: 38 мм
  • кріплення Fi 10,5  з одного і іншого боку приводу
  • вихід для подачі масла: M20x1.5

допустимий тиск макс.: 250 бар

допустима температура. роботи:-40 °C до +80 °c

допустима температура. масло: -15 °C до + 80 °C

< H1>пряме гідравлічне з'єднання ніпель M20 M18

найчастіше використовується в приводах для розкидачів кромочного типу

з'єднання пристосоване для угвинчування в корпус хв: приводу, розподільника і т.д.

використовується для з'єднання основних компонентів в гідравлічній системі з гідравлічними шлангами.

на стороні з'єднання є прокладка ED, яка повністю герметизує систему.

інша сторона відповідає за приєднання гідравлічної лінії або коліна. Ущільнення відбувається після затягування стиків на конусі самоущільнення. Це забезпечує повне ущільнення системи.

з'єднання пристосоване для угвинчування в корпус. Не з'єднуйте дві гідравлічні лінії. Для цього використовуються роз'єми, доступні на інших аукціонах.

ТЕХНІЧНІ характеристики:

  • кут конуса затиску: 24° (типовий для польського стандарту)
  • загальна довжина: 31,5 мм
  • номінальний діаметр прольоту: 10 мм
  • різьба M1 з боку корпусу: зовнішня метрична 20x1, 5
  • різьба M2 з боку дроту: зовнішня метрична 18x1, 5
  • версія з'єднання: легка
  • номінальний тиск: 180 бар
  • максимальний тиск: 230 бар
  • Тип рідини: гідравлічне масло

матеріал:

зварна сталь, оцинкована корозійно-стійка

ШВИДКОРОЗ'ЄМНА гідравлічна муфта ЕВРОРАЗ'ЕМНАЯ різьблення 18x1.5 разом з оболонкою

швидкороз'ємні муфти використовуються для швидкого з'єднання і від'єднання окремих гідравлічних ліній без ризику витоку і попадання бруду в систему.

дуже корисно при багаторазовому підключенні і відключенні різних машин і пристроїв, що живляться від одного гідравлічного приводу, наприклад трактора.

специфікація:

тип швидкороз'ємного з'єднання: євро стандарт ISO

тип швидкороз'ємного з'єднання: вилка

тип різьби: коротка, зовнішня

Матеріал: оцинкована сталь

Translated by AiTranslate api services.
Scroll To Top