➡ специфікація
☑️ опис продукту ➡ принцип роботи барабанного гальма полягає в натисканні губок, покритих фрикційною накладкою, на внутрішню поверхню обертового барабана разом з ходовим колесом. Гальмівні циліндри відповідають за забезпечення необхідної притискної сили. У момент натискання на педаль гальма водієм гідравлічна система розсовує розташовані всередині барабана губки, які притискаються до його зовнішньої поверхні, що призводить до гальмування автомобіля. До типових несправностей циліндрів в гальмівних системах відносяться їх витоку, які проявляються у вигляді витоків рідини. Зношуються ущільнення, відбувається також закупорка поршня, викликана корозією. Несправності викликають утруднену зупинку автомобіля, тривожний вереск і тягу автомобіля при гальмуванні. Протікаючий циліндр також спричиняє витік гальмівної рідини, що може призвести до оголошення та втрати роботи всієї гальмівної системи.
☑️ Гальмівна Система ➡ ATE
☑️ Індекс ➡ J3230906
☑️ Діаметр поршня [мм] ➡ 20,64
☑️ Матеріал ➡ сірий чавун
☑️ Виробник ➡ HERTH+BUSS JAKOPARTS
☑️ Тип установки ➡ ліва/права
☑️ місце установки ➡ ззаду
☑️ діаметр поршня циліндра [мм] ➡ 20,64
☑️ SVHC ➡ речовини SVHC недоступний!
☑️ Номер рекомендованого спеціального інструменту ➡ J9300000
☑️ Діаметр [дюйм] ➡ 13/16
☑️ місце установки ➡ ззаду