Автомобільні чохли PRACTIC виготовляються індивідуально для конкретної моделі автомобіля, тому вони на 100% відповідають оригінальній оббивці. Чохли виготовляються індивідуально для даної моделі автомобіля за розмірами та характеристиками, наведеними нижче.
Чохли призначені для автомобілів наступної комплектації.
ПЕРШИЙ РЯД
2 одномісні сидіння
2 підголівники
ДРУГИЙ РЯД
Сидіння, розділене на 2/1 (вужча частина позаду водія)
замки, що дозволяють отримати доступ до підлокітника
3 підголівники, що перекривають спинку
Виготовлення чохлів
Обкладинки ретельно виготовлені та мають хороше співвідношення ціни та якості.
Виготовлена з оббивних матеріалів чорного кольору в бічній частині чохла та жакардового матеріалу в центральній частині, з малюнком, схожим на оригінальну оббивку сидінь.
Наповнений 2-мм пінополіуретаном, який запобігає переміщенню чохлів відносно сидінь.
У комплект входить набір чохлів на сидіння та підголівники, а також - залежно від моделі автомобіля - чохли на колонки/колісні арки та передні підлокітники (відповідно до комплектації, наведеної вище).
Вони не блокують доступ до заднього підлокітника, вони мають спеціальні блискавки, завдяки яким ви можете вільно ним користуватися (відповідно до наведеної вище конфігурації).
Чохли не загороджують столи в кріслах - у них є спеціально підготовлені місця, які потрібно вирізати, щоб пересунути стіл. Докладні відомості щодо встановлення можна знайти в інструкції до продукту
Отвори для передніх підголівників були підготовлені та ретельно оброблені. Через різне розташування отворів для задніх підголівників, ременів, дверних ручок тощо (що залежить, зокрема, від версії комплектації та походження автомобіля), отвори необхідно робити самостійно, після монтажу та встановлення кришки. . Чохли виготовлені з нерозривного трикотажу, тому не пошкоджуються.
Подушки безпеки (AIRBAG)
Стандартні чохли мають сертифікований шов AIRBAG, що робить їх придатними для автомобілів з бічними подушками безпеки на сидіннях, а також для стандартних сидінь. Завдяки використанню спеціального шва вони повністю закривають сидіння, не порушуючи роботу AIRBAG.
Звичайно, це рішення було неодноразово перевірено та сертифіковано.
Випробування, підтверджені сертифікатом безпеки, були проведені Промисловим автомобільним центром (PiMOT) у Варшаві, який підтвердив безпеку продукту, видавши сертифікат безпеки "B".