| Стан | Новий |
|---|---|
| Модель | Perline PT-582 |
| Продюсер | Номер-тер |
| Тип | Універсальний |
| Доля | набір сидінь |
| Тип | справа |
| матеріал | штучна шкіра |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Модель | Perline PT-582 |
| Продюсер | Номер-тер |
| Тип | Універсальний |
| Доля | набір сидінь |
| Тип | справа |
| матеріал | штучна шкіра |
Універсальні чохли PERLINE із серії PREMIUM - це поєднання високоякісних матеріалів із надзвичайною точністю виконання. Перфорована шкіра піддається процесу штампування . Вони відрізняються ефектним зовнішнім виглядом, а також приємні на дотик і дуже міцні. Ця шкіра також характеризується дуже хорошою вентиляцією, тому вона ідеально підходить для підігріву та охолодження сидінь. Шкіра доступна в чотирьох кольорах, що дозволяє створити оригінальний чохол.
PREMIUM - найвища якість за привабливою ціною
Серія чохлів PREMIUM — це поєднання високої якості з ще більш універсальним характером нашої продукції. Нові версії постійної пропозиції є результатом постійного розвитку та бажання підвищити стандарти. Використання унікальних рішень робить серію PREMIUM у багатьох випадках більш дешевою альтернативою стандартним продуктам - типовим для конкретної моделі.
З урахуванням кожної деталі
Довговічність чохлів було збільшено завдяки використанню лише ламінованих матеріалів (поролон і підкладка). У попередніх універсальних чохлах вся обробка типу «спинки» або підголівників була з матеріалів без ламінату. Ця перевага продукту призведе до більш тривалого періоду використання, але також матиме позитивний вплив на кінцевий візуальний ефект.
Чохли серії PREMIUM характеризуються новою оптимізованою формою та розміром , тому їх можна використовувати навіть у новіших моделях автомобілів. У самій конструкції виробу також використані унікальні рішення, що значно полегшує установку та використання як у 5-, так і в 3-дверному варіанті.
Для покриття переднього сидіння використовується нова система складання у формі «тунелю» зі шнурком . Це не тільки призводить до швидшого встановлення, ніж раніше, але й забезпечує набагато кращий візуальний ефект. Сидіння заднього сидіння можна закріпити за допомогою спеціальної гнучкої гуми або стандартно за допомогою монтажних гачків.
Чохли спинок оснащені шнурком , який можна протягнути між сидінням і спинкою. Дозволяє регулювати виріб залежно від висоти крісла . Це також усуває поширену проблему занадто маленьких або занадто великих універсальних чохлів.
Поширеною проблемою при встановленні універсальних чохлів є виготовлення отворів для підголівників. У наших чохлах ця проблема вирішена за допомогою спеціально вшитої липучки замість напрямних, що значно полегшує установку. Кріплення підголівників використовуються тільки в чохлах передніх сидінь.
Виберіть колір, який вам підходить
Після здійснення покупки, будь ласка, надайте наступну інформацію в повідомленні продавцю :
Екологічна шкіра перфорована - характеризується високою стійкістю до будь-яких видів пошкоджень, є дуже довговічною та забезпечує чудовий захист поверхонь, які вона покриває.
Оздоблювальний матеріал - трикотажне полотно характеризується еластичністю і підвищеною стійкістю до стирання і зношування. Структура матеріалу дозволяє краще прилягати чохлів до оригінальної оббивки.
Для виготовлення чохлів використовувалися тільки ламіновані матеріали (пінопласт і підкладка)
Матеріали, які використовуються у виробництві, не фарбують, не викликають алергічних реакцій і безпечні для дітей.
Найбільшою перевагою перфорованої шкіри є підвищена здатність «дихати» . Це гарантує повітропроникність і значно знижує ступінь прогрівання в літній сезон.
Ідеально підходить для сидінь з функцією підігріву в зимовий сезон .
Повний перелік моделей, до яких можна монтувати запропоновані нами кришки, можна знайти нижче у змісті аукціону.
Пропозиція поширюється на моделі зі стандартними сидіннями та задньою лавою - чохли не підходять для ковшових сидінь та одномісних сидінь другого ряду.
Наші чохли серії Perline Premium повністю покривають сидіння. Передня частина (спинка і сидіння) виконана з перфорованої екологічної шкіри. Спинка, підголівники та бічна обробка виготовлені з міцного чорного матеріалу. Завдяки цьому рішенню оригінальна оббивка сидінь захищена від пошкоджень і бруду в найбільш відкритих місцях.
Замість бічних подушок безпеки ми використали спеціальний невидимий шов, завдяки якому чохол не затримає їх реакцію, якщо подушки безпеки потрібно активувати. Це підтверджено сертифікатом безпеки B28 , виданим PIMOT.
Чохли на спинку і заднє сидіння оснащені системою блискавки , тому чохли можна використовувати як для повноцінних, так і для роздільних сидінь. Подушка заднього сидіння встановлюється, протягнувши еластичну стрічку через гачки, потім розтягнувши її та зав’язавши, або за допомогою стандартних монтажних гачків.
Через цільове використання для різних моделей легкових автомобілів універсальні чохли не мають вирізів для ременів і підголівників, розташування яких відрізняється в окремих моделях. Усі необхідні отвори слід зробити самостійно після ретельної підгонки та встановлення кришок. Чохли виготовлені з матеріалів, ламінованих поролоном і підкладкою, тому їх структура не порушиться
AUDI A1; A3 (8L, 8P, 8V); А4 (В5, В6, В7); A6(C6,C7); Q2; Q3; Q5 // BMW 2 СЕРІЇ; 3 (e46); 5 (E34, E39); X1; X3 // CHEVROLET Cruze; Spark // CITROEN Berlingo (II); C3 (II); С3 Пікассо; C4(II); С4 Кактус; C5 (II); C-Elysse (FL) // DACIA Dokker; Пильовник (I, II); будиночок (5м); Логан (I, II); Sandero (I, II, III) // FIAT 500L; 500X: Добло (III, IV); Фіоріно; Punto (2012, Grande, Evo); Типо (II); седіти; Qubo // FORD Eco Sport (II); Fiesta (Mk5, Mk6, Mk7, Mk8); Focus (Mk2, Mk3, Mk4); KaPlus; Куга (I, II); Mondeo (Mk4, Mk5); рейнджер; Tourneo Connect (I, II); Tourneo Courier; Transit Connect) // HONDA Місто (V); Громадянський (V, VI, VII, IX); Jazz (II, III) // HYUNDAI Elantra (V, VI); i10(III); i20 (I, II, III); i30 (I, II, III); 20 вересня; IX35; Tucson (I, II) // ISUZU D-MAX (I, II, III) // KIA Carens (III); Cee'd (I, II); Ніро; Піканто (III); Ріо (II, III, IV); Sportage (III, IV); Venga // MAZDA 2 (II, III); 3 (II, III) 6 (II, III); CX-3; CX-5; CX-7 // MERCEDES Класу (W169); C клас (W203); E клас (W211); Citan // MITSUBISHI ASX; Кольт; L200; Outlander (II, III) // NISSAN Juke; Мікра; Navara (D40, NP300); Примітка (II); Пульсар; Qashqai (I, II, III) // OPEL / VAUXHALL Astra (H, J, K); комбо (C, D); Corsa (C, D, E, F); Crossland X, Insignia (I); Карл; Мокко; Mocha X; Vectra (B, C) // PEUGEOT 207; 207 SW; 208; 307; 308 (II); 407; 508; 2008 рік; 3008; Партнер (II) // RENAULT Captur; Кліо (III, IV, V); Kadjar; Лагуна (III); Megane (III, IV); Сценічний (IV); Талія; Twingo // SEAT Arona; Атека; Ібіца (IV, V); Лев (II, III); Toledo (IV) // SKODA Fabia (I, II, III); Karoq; Октавія (II, III); Рапід (II); Superb (II, III) // SSANGYOUNG Tivoli // SUBARU Forester (III, IV) Legacy; Outback // SUZUKI Baleno (III); Ігніс; Джимні; сплеск; SX4; SX4 S-Cross; Свіфт (IV, V); Vitara (III) // TOYOTA Auris (I, II); Авенсіс (II); віночок (IX); Хайлюкс (VII); Prius; RAV4 (III); Yaris (I, II, III, IV) Tundra // VOLKSWAGEN Amarok; Бора; Кедді (III, IV); Гольф (V, VI, VII); Джетта (IV, V); Passat (B5, B7, B8); Поло (IV, V, VI); Т-подібний хрест; Тігуан (I, II); Touareg (I); T-Roc //