САЛОННИЙ ФІЛЬТР CHAMPION CCF0216C BMW
The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
JavaScript seems to be disabled in your browser.
For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in your browser.
САЛОННИЙ ФІЛЬТР CHAMPION CCF0216C BMW
Основні параметри
Докладніше
Стан
Новий
Номер за каталогом
CCF0216C
Опис
САЛОННИЙ ФІЛЬТР CHAMPION CCF0216C BMW ФІЛЬТР САЛОНУ BMW, CHAMPION CCF0216C, 4044197751303 CHAMPIONCCF0216C,CH CCF0216C 4044197751303 CHAMPION CCF0216C CHAMPION CCF0216C ФІЛЬТР САЛОНУ BMW
Коди OEM BMW: 64 11 8 390 447 BMW: 64 31 2 339 888 BMW: 64 31 9 070 072 BMW: 64 31 9 272 810 MANN-FILTER: CUK 3642-2 VALEO: 698838 BOSCH: 1 987 432 362 KNECHT: LAK 613/S PURFLUX: NA FRAM: немає TECNOCAR: EC333-2 UFI: 54.242.00 ФІЛЬТР HENGST: E983LC-2 DENSO: DCF426K ЧИСТІ ФІЛЬТРИ: NC2306CA CORTECO: 21651881 WIX FILTERS: WP6951 JAPANPARTS: NA FILTRON: K1073A-2X MECAFILTER: JKR7066 MAHLE: LAK 613/S CoopersFiaam: PCK8054-2Технічні дані Довжина [мм] : 374 Ширина [мм] : 168 Висота [мм] : 30 Тип фільтра : фільтр з активованим вугіллямПідходить ALPINA ALPINA B12 (E38) 5.7 388KM (12-1995 - 09-1998) ALPINA B12 (E38) 6.0 430KM (07-1999 - 07-2001)BMW BMW 7 (E38) 730 i, iL 211KM (10-1994 - 11-2001) BMW 7 (E38) 730 i, iL 218KM (03 - 1994 - 02-1996) BMW 7 (E38) 740 i, iL 286KM (03-1994 - 02-1996) BMW 7 (E38) 750 i, iL 326KM (11-1994 - 07-2001) BMW 7 (E38) 740 i, iL 286KM (02- 1996) - 07-2001) BMW 7 (E38) 728 i, iL 193KM (08-1995 - 11-2001) BMW 7 (E38) 735 i, iL 235KM (03-1996 - 08-1998) BMW 7 (E38) 725 tds 143KM (04-1996 - 11 - 2001) BMW 7 (E38) 730 d 184KM (08-1998 - 04-2000) BMW 7 (E38) 740 d 245 км (05-1999 - 11-2001) BMW 7 (E38) 730 d 193 км (04-2000 - 11-2001) BMW 7 (E38) 735 i, iL 238KM (09-1998 - 07-2001)
Вибираючи запчастини, використовуйте інформацію, що міститься в каталозі TecAlliance. Деталі повинні відповідати за номером шасі VIN. Дати в дужках вказують на загальні роки виробництва даної моделі автомобіля, а не на конкретні роки використання деталей цього автомобіля. Пам’ятайте, що виробник міг використовувати 2 або більше різних типів у певній моделі автомобіля