☑ ТЕХНІЧНІ Характеристики
☑️ Спосіб установки ➡ задня вісь
☑️ максимальна величина ковзання барабана [мм] ➡ 201
☑️ Загальна висота барабана [мм] ➡ 81
☑️ внутрішній діаметр 2 [мм] ➡ 39,9
☑️ Кількість отворів ➡ 4
☑️ діаметр барабана стоянкового [мм] ➡ 228
☑️ внутрішній діаметр барабана стоянкового [мм] ➡ 200
☑️ діаметр центруючого отвору [мм] ➡ 39,9
☑️ внутрішня висота гальмівного барабана [мм] ➡ 52,5
☑️ Розмір різьби ➡ M12x1,5
☑️ Діаметр кріплення [мм] ➡ 50,3
☑️ діаметр розташування отворів [мм] ➡ 100
☑️ діаметр барабана [мм] ➡ 200,0
☑️ Додатковий артикул / дод .інформація 2 ➡ без колісного підшипника, без кільця імпульсний датчик ABS
☑️ з підшипником ➡ не
☑️ зовнішній діаметр [мм] ➡ 200
☑ ️ опис продукту < /B> ➡ в барабан гальмівній системі одним з najważnejszych елемент–в барабан. У момент натискання педалі гальма водієм гідравлічна система поршень & amp; oacute;в розсовує розташовані всередині барабана щелепи, покриті фрикційною накладкою, kt & amp; oacute; ra притискається до внутрішньої поверхні барабана. Гальмування-це ефект осадження кінетичної енергії транспортного засобу через виникаючі сили тертя.& amp; nbsp; важливо, щоб ця частина була стійка до суворих умов експлуатації, швидкого стирання і дорожнього забруднення. Не відвідуючи майстерню, можна помітити пульсацію педалі гальма, що може означати криву барабан kt& oacute; ry необхідно замінити. В обов'язковому порядку замінюються барабани попарно на заданій осі автомобіля - це впливає на Róпозамирне гальмування. Ігнорування таких несправностей загрожує зниженням ефективності гальмування і, отже, зниженням безпеки всіх учасників дорожнього руху.
☑️ Кількість кріпильних отворів [шт.] ➡ 4
☑️ Індекс ➡ C60003ABE
☑️ зовнішній діаметр [мм] ➡ 228
☑️ Виробник ➡ Абе
☑️ загальна Висота [мм] ➡ 81
☑️ місце установки ➡ ззаду
☑️ місце установки ➡ ззаду
☑️ Виробник ➡ Абе