- книга заводська Нова, оригінальна, паперова - недоступна в польській мові,
<е>- ...- не соромтеся робити швидкі покупки
- знання для ваших кіл & # 169;
Стан | Новий |
---|
- книга заводська Нова, оригінальна, паперова - недоступна в польській мові,
<е>- ...- не соромтеся робити швидкі покупки
- знання для ваших кіл & # 169;
BMW R 850 R / R 1100 R / R 1100 RT / R 1100 RS / R 1100 GS (1993-2006) - в тому числі:
R850R (1993-2006),
R1100R (1993-2000)
R1100RS (1993-2002),
R1100RT (1993-2001)
R1100GS (1993-1999),
- посібник з ремонту, експлуатації та технічного обслуговування (так звана майстерня), Німецька мова, (Reparaturanleitung-Band 5199), Bucheli Verlag 2011, Вид. 8, 200 стор., формат 21x28 см, м'яка обкладинка, вага 0,62 кг, багато ілюстрований (більше 250 технічних і складальних креслень)
- містить:
- ідентифікація транспортного засобу,
- технічні характеристики, вага і розміри,
- дані та експлуатаційні періоди,
- нормативно-коригувальні дані,
- таблиці несправностей і способи їх усунення,
- збірка і розбирання окремих елементів,
- технології ремонту компонентів,
- електричні схеми,
- докладний і вичерпне керівництво по обслуговуванню, корисне як для простих операцій обслуговування, так і для складних ремонтів (ремонтні розміри, допуски, зазори, моменти затягування різьбових з'єднань)
- містить докладні "покрокові" описи, корисні як ремонтним майстерням, так і окремим користувачам
- багато ілюстрований сотнями фотографій і малюнків (поперечних і складальних),
- код товару BU-5199
- загляньте в Книгу(тут ви також знайдете зміст) - ось неактивне посилання (скопіюйте та вставте в браузер): www.blickinsbuch.de/viewer/cm/access.php?Zmxhc2g9MSZ2MzE1Nj00MjIzMDA0NzQ1JnY3Mzc2PTk3ODM3MTY4MTkyNDEmdGFyZ2V0X2lkPTImdjkzNjk9TE8zakw0MzFvOSZvdmVybGF5PTEmbGFuZz1kZQ
- опис видавця:
Die Reihe»Reparaturanleitung« ist der professionelle Begleiter f & #252;r один technisch versierten Schrauber. Schritt-für-Schritt-Anleitungen machen Wartung und Reparatur an Motor, Fahrwerk und Fahrzeug-Elektronik zum Kinderspiel.е>
Viele Explosionszeichnungen und detailgetreue Abbildungen vermitteln leicht verst & #228; ndlich die wesentlichen Bauelemente der Fahrzeugtechnik.е>
Die Handbuchreihe bietet Ihnen:
- Logische Arbeitsbeschreibungen
- & # 220; bersichtliche Zeichnungen
- Pr & #228;zise Bilderkl & #228;rungen
- Praktische Erfahrungen des Autorenteams (Motor, Getriebe, Antrieb, Fahrwerk, Bremsen, usw.)е>
ім Аньхан:
- Die wichtigsten Daten
- Die wichtigsten Anzugsdrehmomente
- Die wichtigsten Einstellwerte
- Viele Schaltplä ne
& #169;
[код товару: wDu2X94fIs XQWxJuTLaK HnfjMoTCgs b1]