Кабель K+DCAN з мікросхемою FT-232 RL для автомобілів BMW.
Найкраща версія інтерфейсу K+D+CAN для BMW:
оригінальний чіп FT-232 RL – немає проблем зі зв’язком
перемикач, що вмикає діагностику на 7-контактному та 8-контактному роз’ємах (дешевші версії не читають дані з 8-контактного роз’єму – у деяких моделях це спричиняє проблеми зі зв’язком).
Використовуючи цей інтерфейс і відповідне програмне забезпечення, ви можете використовувати його, наприклад:
діагностика
усунення помилок, перевірка,
додаткові функції кодування
модифіковане кодування
кодування ключів, іммобілайзер
оновлення драйверів
виконувати адаптації.
Підтримувані моделі автомобілів BMW:
BMW 1 серії: E81 E87
BMW 3 серії: E46 E90 E91 E92 E93
BMW 5 серії: E39 E53 E60 E61
BMW 6 серії: E63 E64
BMW 7 серії: E38 E65 E66
BMW 8 серії: E31
BMW серії X: E53, E83, E70, E71
BMW серії Z: E52, E85
BMW E34/36 - не всі двигуни
MINI: R50, R52, R53, R56
Rolls Royce (старше 2007)
Кабель не працює з BMW F серії та G.
Для серій F та G ми рекомендуємо кабель ESYS E-NET, доступний на іншому аукціоні.
Для старих моделей вам потрібен OBD-II/20-контактний адаптер BMW.
Перед покупкою уточніть, чи потрібен вам також адаптер (є на іншому аукціоні).
Кабель BMW ENET працює з такими програмами, як:
INPA
DIS
NCS Expert
TIS
Ediabas
SSS Progman
NFS
WinKFP
Toolset32
Navcoder
Carsoft
Підтримувані протоколи:
Швидка шина D-CAN і PT-CAN (500 кбіт/с)
Повільна шина K-CAN (100 кбіт/с)
Стандартний протокол BMW (інтерфейс OBD BMW).
Кабель K+D+CAN завершується роз’ємом OBD-II з одного боку та роз’ємом USB (до комп’ютера) з іншого боку.
Довжина з'єднувального кабелю приблизно 100 см.
В Інтернеті є багато безкоштовної інформації про програмування та діагностику автомобілів BMW.
Просто знайдіть його, і ви зможете заощадити на відвідуваннях майстерні.
Вміст вантажу від магазину OBD MASTER:
Кабель BMW INPA K+DCAN FT-232RL/8-контактний перемикач