БЕНЗИНОВИЙ ВИМІРЮВАЧ РІВНЯ СТИСНЕННЯ ТЕСТЕР 0-21 БАР

БЕНЗИНОВИЙ ВИМІРЮВАЧ РІВНЯ СТИСНЕННЯ ТЕСТЕР 0-21 БАР

Що Ви шукаєте?

БЕНЗИНОВИЙ ВИМІРЮВАЧ РІВНЯ СТИСНЕННЯ ТЕСТЕР 0-21 БАР

В наявності
Код товару:
13480784523
3480,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
тестер рівня стиснення бензин 0 -20 бар з адаптерами

X Y

код товару: QS30184 Заміна: <вулик>
  • QUATROS 30184
  • розширений манометр для бензинових двигунів з іскровим запалюванням.

    в комплекті: <вулик>
  • великий і легко читається манометр з кольоровою градуюванням в двох одиницях виміру до 21 бар з гнучким кабелем L = 200 мм з кінцевим перехідником 14 мм і 18 мм
  • 5pcs вимірювальні адаптери:

    <вулик>
  • M14x1.25 L = 64mm
  • M14x1.25 L = 94mm
  • M18x1. 5 L=57mm
  • M12x1.25 L = 57mm
  • M10x1 L = 57 мм
  • Мітчики для регенерації свічкових ниток M14 x M18 і M10 x M12

    керівництво користувача:

    умови безпеки:

    - використовуйте відповідний захисний одяг

    - зберігати далеко від дітей і ніколи не використовувати прилад в їх присутності.

    - забороняється модифікувати або модернізувати прилад або його обладнання.

    - прилад може використовуватися тільки кваліфікованими працівниками.

    попередні дії

    1. Запускайте двигун, поки він не досягне оптимальної робочої температури.

    2. Вимкніть двигун. послабте всі свічки запалювання на один оборот. а потім продути гнізда. видаляючи всі забруднення.

    3. Викрутіть всі свічки і ущільнювальні Шайби

    4. Відкрийте максимально газ.

    5. Заземліть автомобіль і увімкніть запалювання.

    вимірювання тиску
    1. вкрутіть наконечник (вручну - - не використовуйте ключі) або притисніть гумовий наконечник манометра до отвору свічки.
    2. закрутіть двигун до тих пір, поки тиск на манометрі не збільшиться. Максимальний виміряний тиск буде вказано на манометрі (найчастіше достатньо 3 або 4 обертів двигуна). Потім слід прочитати і записати виміряний тиск.
    3. зніміть вимірювальну систему з отвору свічки запалювання і повторіть дії на інших циліндрах.
    результати вимірювання
    1. важливо, щоб тиск стиснення був однаковим у всіх циліндрах.
    2. в двигунах з високим ступенем стиснення (вище 150 фунтів на квадратний дюйм =10 атм.) перепад тиску в циліндрах не повинен перевищувати 15 фунтів на квадратний дюйм (1 атм.).
    3. в двигунах з низьким ступенем стиснення (нижче 150PSI = 10 атм.) перепад тиску в циліндрах не повинен перевищувати 10 фунтів на квадратний дюйм (близько 6 атм.).
    4. показники тиску нестабільні, якщо в одному або двох циліндрах тиск набагато більший або менший, ніж в інших.

    низька ступінь стиснення в циліндрі може бути викликана:

    <вулик>
  • негерметичне ущільнення під головкою-чутний гуркіт під час роботи двигуна.
  • витоку між циліндрами-тиск низький в двох суміжних циліндрах, і може з'явитися вода в циліндрах і картері.
  • не закривати клапани. - поганий стан поршневих кілець - - потім ви повинні налити невелику чайну ложку масла через отвір свічки в циліндр для ущільнення. Повторіть тест. якщо тиск буде вище, значить. що кільця несправні. Якщо тиск залишається низьким-це значить. що несправні клапани.
  • занадто велика ступінь стиснення в циліндрі < /b > може бути викликана накопиченням Нагару в одному або всіх циліндрах або на поршнях.

    Scroll To Top