Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Акумулятори LiFePO4 (літій-залізофосфат) із вбудованою системою BMS характеризуються насамперед дуже малою вагою і велика кількість робочих циклів (приблизно 2000 циклів при 100% DoD і підтримці в середньому 80% номінальної потужності).
Завдяки своїй високій циклічності та дуже низькому саморозряду акумулятор LiFePO4 ідеально працює як в системах аварійного живлення, так і в установках OFF-GRID
Мала вага дозволяє використовувати пристрій у транспортних засобах (кемперах, фургонах) і човнах. Вбудований BMS забезпечує тривале зберігання акумулятора без втрати номінальної ємності та контролює процеси заряду та розряду акумулятора.
акумулятори підходять для живлення двигунів човнів і понтонів .
ПРИМІТКА.
У разі використання батареї LIFEPO4 для живлення пристрою з електродвигуном, включаючи двигуни, що приводять у рух гвинт, обов’язкове використання джерела постійного струму запобіжник на ланцюзі (+) батареї зі значенням не більше максимального струму навантаження, зазначеного на корпусі.
Навантаження акумулятора пусковим струмом, який може в 5-10 разів перевищувати номінальний робочий струм електродвигунів, підвісних моторів, вбудованих двигунів, компресорів, холодильників, кондиціонерів та інших моторних пристроїв, може спричинити незворотне пошкодження батареї LIFEPO4 з BMS, на що не поширюється гарантія.
Рекомендується використовувати акумулятори AGM для живлення човнових двигунів через їх значно вищий пусковий струм.
Зарядний пристрій для акумуляторів LiFePO4 10А призначений для зарядки акумуляторів LiFePO4. Батареї (літій-залізо-фосфатні) характеризуються, серед іншого: довговічність, велика кількість циклів, мала вага.
Вбудована система BMS забезпечує тривале зберігання акумулятора без втрати номінальної ємності та контролює процеси заряду та розряду акумулятора. Випрямляч LiFePO4 10A був спеціально розроблений для хімічного складу акумулятора LiFePO4.