нагрівач двигуна моделі B1 1500W американської компанії ВВКБ.
Тип підігрівача-Насосний
модель B1-1500 Вт 230 В примусова циркуляція насоса
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | B1 |
нагрівач двигуна моделі B1 1500W американської компанії ВВКБ.
Тип підігрівача-Насосний
модель B1-1500 Вт 230 В примусова циркуляція насоса
нагрівач використовується для нагрівання рідини в системі охолодження двигуна для легкого запуску в зимовий період.він також може використовуватися для нагрівання охолоджуючої рідини, що протікає через випарник/редуктор у навантажувачах, що працюють на газі, що дозволяє легко запустити двигун. Нагрівач не підходить для нагрівання генераторних установок аварійного живлення. Насосний нагрівач ВВКБ В1-це сучасне, швидке в експлуатації нагрівальний пристрій. Нагрівач оснащений електричним нагрівачем потужністю 1500 Вт , що живиться від струму 230 В і сучасним насосом для нагнітання без щітки. Нагрівальний елемент виготовлений з теплостійкої труби, завдяки чому ризик її вигорання невеликий.змащений насос нагрівача-це охолоджуюча рідина, яка знаходиться в системі охолодження, що виключає ризик його витоку і затирання(як в масляних насосах). Нагрівачі мають сепаратор, який запобігає потраплянню бруду на вісь насоса (бруд може спричинити блокування насоса). У нас є всі сервісні частини для пропонованих нагрівачів. Новий продукт з гарантією.
комплект включає в себе: 1x нагрівач з кабелем живлення з заземленням, 2x Хомути, тримач для установки нагрівача в моторному відсіку, керівництво, гарантійний талон, картон.
у нашій пропозиції є також Насосні нагрівачі інших потужностей, а також нагрівачі для підігріву агрегатів аварійного живлення.е>
основною перевагою нагрівача є компактна, компактна конструкція . Таке виконання дає можливість установки практично в будь-якому моторному відсіку. Нагрівач має внутрішній циркуляційний насос, що робить його більш ефективним і швидше нагріває двигун (під час руху, коли нагрівач не працює, потік рідини через насос вільний). У нагрівачі встановлений термостат, який автоматично вимикає пристрій при температурі близько 55 градусів за Цельсієм і знову включає його при температурі близько 50 градусів. Ця температура досягається на внутрішньому термостаті. Через втрату передачі сам двигун нагрівається приблизно до 35-40 градусів Цельсія. при використанні нагрівача зимовий запуск двигуна так само простий, як і влітку. завдяки запуску вже розігрітого двигуна, він споживає повільніше, спалює менше палива і в той же час виробляє менше шкідливих вихлопних газів. Якщо в нашому автомобілі є установка LPG, то використання нагрівача дозволяє нам швидко переключитися на газ. Нагрівач поставляється в комплекті з хомутами (2шт). Нагрівач оснащений кабелем живлення довжиною 80 см і вушком для установки в моторному відсіку.е>
нагрівач повинен бути підключений послідовно або паралельно < /B > до проводу нагрівача або іншого короткозамкненого проводу в двигуні таким чином, щоб вказане на нагрівачі напрямок потоку рідини було направлено на двигун. На малюнку нижче показані можливі способи і місця включення нагрівача. Паралельна установка за допомогою трійників потрібно, якщо в нашому автомобілі немає вільного потоку через так звану малу циркуляцію (двигун-нагрівач). завдяки трійникам можна обійти нагрівачі і можливі перешкоди. пропонований окремо односторонній клапан і великий трійник забезпечують паралельну установку між так званими "малими і великими" контурами охолодження(малий контур-двигун нагрівач, великий контур-двигун радіатор).е>
час нагріву при температурі-7ST Цельсія для двигуна 2000ccm становить 30-50 хв Максимальна продуктивність насоса: від 7 до 10 л/хв Вага нагрівача: 850 р.
основною вимогою при установці є установка нагрівача нижче верхнього рівня рідини в системі охолодження і вільний потік через систему охолодження.е>