10-ти діодний тестер дозволить вам швидко і зручно перевірити якість моторного масла.
необхідно для кожноговипробуйте масло двигунів:
- бензинових (PB)
- дизельних (Diesel)
тестує масляну кислоту, відкладення вуглецю, вологість та інші домішки, точно визначаючи якість масла десятьма контрольними лампами.
тестер може аналізувати і оцінювати стан масла, щоб дати рекомендації по його заміні чи ні.
точність визначає стан якості масла. Він може ефективно визначити, чи пошкоджений двигун.
експлуатаційні переваги тестера моторного масла:- миттєва перевірка якості гальмівної рідини
- міцний, компактний корпус.
- тести для бензинових і дизельних двигунів
- дуже точний і надійний.
- ви можете перевірити будь-який тип транспортного засобу: автомобілі, вантажівки, машини, трактори, мотоцикли і т.д.
- низьке споживання батареї.
- Автоматичний вимикач.
- простота використання.
- хороше співвідношення ціни та якості.
- інструкція польською мовою в форматі PDF на e-mail
- живлення: дві батареї CR2032 (в комплекті)
температура масла повинна бути дорівнює кімнатній температурі близько 20 градусів Цельсія
- спочатку виберіть кнопку, перевіряєте Ви масло від двигуна з живленням (BP: бензин: DSL: дизель), потім натисніть кнопку живлення (on), зачекайте 5 секунд, щоб побачити зелене і червоне світло, а потім нанесіть краплю масла в тестовий бак. Нарешті, натисніть клавішу test (TEST), щоб почати тест
- Примітка: якщо горить тільки індикатор № 10, вам необхідно замінити батарею. Якщо індикатори # 7.8.9 блимають по черзі, датчик забруднений, вимкніть живлення і очистіть датчик
- не дозволяйте поверхні масла перетинати тестовий зазор, щоб отримати кращий результат тесту, виконайте тест при 15-27°c
- натисніть кнопку (Тест) і швидко відпустіть, 10 індикаторів будуть блимати по черзі, і останній індикатор буде вказувати на якість масла.
- # 1 до # 7, спалах зеленого масла в дуже хорошій або відмінній якості
- # 8 або # 9 спалах жовтого масла в нормі
- # 10 спалах червоного повільно пропозиція для заміни масла
- # 10 спалах червоного швидко пропозиція для капітального ремонту двигуна (його діапазон повинен бути додатково визначений іншими проблемами двигуна лямбда-зонд ,погане згоряння ,під боєголовкою і т.д.)
коли закінчите, натисніть OFF, і дуже важливо очистити щілину датчика.
метод калібрування
1. Протріть тестовий зазор, очистіть його і покладіть на гладку платформу. Натисніть кнопку TEST, щоб почати, приблизно через 1 секунду, блимає # 6, перейдіть в режим калібрування.
2. Відпустіть кнопку, приблизно через 5 секунд індикатор LED1 (зелений), LED6 (зелений) поперемінно блимає, вказуючи на те, що прилад входить в процес калібрування.
3. Додайте пробне моторне масло в тестовий зазор і натисніть кнопку TEST один раз.
4. Зачекайте близько 5 секунд, LED1 ~ LED6 буде циклічно увімкнено, калібрування буде успішним.
5. Вимкніть живлення та протріть тестовий зазор.
b. якщо результати калібрування та перевірки часто відхиляються, необхідно проаналізувати причини.
(1) тестовий зазор не очищається;
(2) не завершено протягом 1 хвилини після запуску;
(3) температура, вологість не стабільна;
(4) Кількість масла занадто мало або занадто велике.е>