датчик паркування - це допоміжний пристрій для паркування та заднього ходу автомобіля. Він працює за принципом сонара-випромінює ультразвукові хвилі, які при відображенні від перешкоди дозволяють визначити, яка відстань відокремлює автомобіль від перешкоди. Під час реверсування пристрій правильно розпізнає перешкоди на шляху транспортного засобу і попереджає водія, сигналізуючи звуком (відповідним відстані від перешкоди) і на світлодіодному дисплеї.е>
комплектація:
- 8 вимірювальних детекторів чорного кольору
- повнокольоровий світлодіодний дисплей з вбудованим зумером (динаміком)
- блок управління
- проводка, свердло з кільцевою пилкою, схема підключення польською мовою
- естетична упаковка
ТЕХНІЧНІ характеристики:
- напруга: 12 В
- діапазон робочої напруги: 9-16 в
- виявлення: від 0,00 до 2,50 м (точність: 10 см)
- ультразвукова частота: 40 кГц
- робоча температура: від - 30 до + 70 градусів Цельсія
- діаметр детектора: монтажний (внутрішній) 22 мм, з фланцем (зовнішній) 24 мм
- довжина проводів в извещателях: ок. 6 м сповіщувача на фронт, ок. 2,3 м сповіщувач для задньої частини
спосіб підключення датчиків:
- чорний дріт: земля
- синій провід: +12V від ліхтаря заднього ходу - для активації датчиків, розташованих в задній частині автомобіля
- жовтий провід: +12V після запалювання - для датчиків, розташованих в передній частині автомобіля
- червоний дріт (Варіант 1): +12V від стоп - сигналу або датчика педалі гальма - передні датчики включаються на 10 секунд після появи імпульсу
- червоний дріт (варіант 2): +12V на приладовій панелі або підключення до існуючого обладнання-передні датчики працюють при включенні, наприклад, галогенів або при відкритті ящика рукавички.
Датчик живопис: < /b >
для точної відповідності кольору автомобіля датчики можуть бути покриті лаком. Для найкращого ефекту не наносьте більше двох тонких шарів лаку або фарби для розпилення (не використовуйте пензлик, губку або валик). Рекомендується проводити фарбування датчиків в професійному автосервісі.е>
