| Стан | Новий |
|---|---|
| Стан упаковки | оригінальний |
| Марк | немає марки |
| Модель | P20 HTRC12V 24В |
| EAN (GTIN) | 6930773284632 |
| Максимальна інтенсивність | 20 А |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Стан упаковки | оригінальний |
| Марк | немає марки |
| Модель | P20 HTRC12V 24В |
| EAN (GTIN) | 6930773284632 |
| Максимальна інтенсивність | 20 А |
✅ Опис продукту
✅ Особливості:
1. Повністю автоматична 7-етапна інтелектуальна зарядка.
2. Сенсорне управління, вибір 4 режимів однією кнопкою, 3-рівнева настройка потужності.
3. Режим ремонту для активації старої батареї та батареї низької напруги.
4. Температурна компенсація, автоматичне перемикання між зимовим і літнім режимами.
5. Захист від перезаряду, зворотної полярності, захисту від перевантаження по струму, захисту від короткого замикання, захисту від перегріву.
6. Цифровий РК-екран високої роздільної здатності, який відображає циклічний струм, напругу, температуру та іншу інформацію.
7. Високоякісні матеріали та фурнітура.
8. Широке застосування, ефективна зарядка, зарядний струм до 20А.
✅ Технічні характеристики:
Модель продукту: P20
Вхідна напруга змінного струму: 100-240 В 50/60 Гц
Вихідна напруга : 12 В/24 В
Сфери застосування: свинцево-кислотні, літієві та LiFePo4 батареї 2 В/24 В
Вихідний струм: максимум 20 А для акумулятора 12 В, максимум 10 А для акумулятора 24 В
Мінімальна початкова напруга: 7,0 В
Розміри: 158 мм x 90 мм х 50 мм
Вага нетто: 470 г
✅ Список пакетів:
1x 20A MP зарядний пристрій
2x кабельні наконечники (діаметр: 0,82 см)
2x алігатор затискачі (довжина: 88 см)
1 кабель живлення ЄС (довжина: 300 см)
✅FAQ
Q: Чому під час заряджання автомобільного акумулятора, торкаючись до зарядного терміналу, з’являються іскри?
A: Цей тип зарядного пристрою має вихід до того, як затискач під’єднано до клеми акумулятора. При підключенні до клеми акумулятора утворюється струм навантаження, що призводить до іскріння. Інтенсивність іскріння залежить від сили струму. Щоб запобігти виникненню іскор, ви можете спочатку під’єднати клему батареї (обережно, щоб не переплутати з’єднання), а потім під’єднати джерело змінного струму.