Аварии колодки YAMAHA Yamaha FZ1 / FZ1 S from 2006 Perun

Аварии колодки YAMAHA Yamaha FZ1 / FZ1 S from 2006 Perun

Що Ви шукаєте?

Аварии колодки YAMAHA Yamaha FZ1 / FZ1 S from 2006 Perun

В наявності
Код товару:
10574796176
3365,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
CRASH PADS Yamaha FZ1 / FZ1 S

The subject of sale are new side CRASH PADS / FRAME SLIDERS with assembly provided for a motorcycle:

YAMAHA FZ1 / FZ1 S produced from 2006 .

< / div >

SET CONTENTS:
  1. полный комплект готов быть установлен на обеих сторонах
  2. Assembly instructions
  3. Package

The assembly of the set in the FZ1 lasts from. 1-10 minutes.

Safe product for the FZ1 frame.

< / div > < div class= "image">

Crash pads предназначены для устранения ущерба, вызванного скольжением, И. e.мотоцикл переворачивается на бок, e. g.при движении по кривой.

Crash padsPerun are a new product line, produced in Russia, based on Polish components.

< / div >

Product ADVANTAGES: <улей>
  • Precise, turned distances
  • Our sliders have been designed so that the possible deflection of the slider also takes place at the point of contact of the body with the aluminum sleeve filling the frame window, and not only at the point of assembly on the frame. В заказе на выявление лучших технических параметров мы используем только лучшие материалы, т. е. авиационные алюминиевые сплавы . У нас только кусты с твердым валом.

    • Heat-treated screws
    • We use Class screws produced by Polish screw factories (Ланьцут, живец, Бельско-Бяла), which meet the German DIN 960 standard, as well as ISO 4762 . Наши болты обжигают, но только на жесткость, которая допускает потенциальную дефлекцию обуви. Спасибо за оптимальный выбор твердости, наши болты не ломаются и не переносят ударную силу в рамки структурных элементов из-за изгиба.

    • компрессионный рукав
    • Crash pads for the Perun series были разработаны, чтобы устранить потенциальное самопоглощение ползунков. В случае с высокоскоростными инженерами, это всегда возможно, чтобы отключить ползунки автоматически, как результат вибраций, передаваемых структурным элементам рядом с точкой сборки. Чтобы минимизировать этот риск, у нас есть наши ползунки с центральным компрессионным рукавом из нержавеющей стали. The lack of a compression sleeve in sliders with a single-screw structure based on plastic may also result in the screw head being pulled in during tilting внутрь, which results in excessive tilt already at a выявления всех потенциально low speed, the so-called slip.

    • Solid, turned нейлон материал
    • we turn the bodies of the sliders on CNC machines, made of high-quality plastic used in analogous products of English brands known on the market of motorcycle accessories. We use a hard-to-machine type of material with increased mechanical properties, i .e.: <улей>

    • very good sliding properties;
    • high abrasion resistance;
    • High Impact strength
    • устойчивость к ультрафиолетовому излучению и погодным условиям
    • improved Surface hardness
    • сопротивляется много масел, смазок, бензина
    • !! We not use materials that are not recommended (пом, тефлон и т.)

    Перуна are crash-pads with a construction known from most recognized global brands, but at a Polish price and made of better quality materials. They have a compression sleeve made of stainless steel, class bolts, reinforced Rm = 800, a perfectly made main sleeve made of nylon материал and aluminum sleeves filling the windows of the frame made of the highest quality aluminum (EN 7075 acc. ISO standards). The product is entirely manufactured in Poland. Дизайн слайдера основан на том, что пластик минимизирует риск ущерба для структурных элементов мотоцикла, когда слайдер отклоняется.

    What more could you want ?

    Иллюстративных photos of the product on a motorcycle .