| Стан | Новий |
|---|
| Стан | Новий |
|---|
товаром продажу є нові бічні CRASH колодки / напрямні рами з монтажем, передбаченим для мотоцикла:
Yamaha R1 rn04 випускався з2000 < /B> до 2001 < /b > року.е>
збірка комплекту на Yamaha R1 rn12 < /B > займає від 20 до 40 хвилин. Необхідно вирізати отвір в правому обтічнику-ø 51 мм.
з лівого боку збірка без необхідності втручання в обтічник.е>
Crash колодки < /b > призначені для усунення пошкоджень під час так званого ковзання, тобто перекидання мотоцикла на бік, наприклад, при русі в повороті.е> польського польського виробництва, на основі польських компонентів.е>
наші напрямні спроектовані таким чином, щоб можливий нахил направляючого виступу відбувався також в точці контакту корпусу з алюмінієвою втулкою, що заповнює віконце рами , а не тільки і виключно в точці кріплення на рамі. Для досягнення найкращих технічних параметрів ми використовуємо тільки найкращі матеріали, тобто авіаційні алюмінієві сплави. Розточуємо втулки тільки з повного валу.е>
ми використовуємо гвинти класу, виготовлені польськими гвинтовими заводами (Ланьцут, живець, Бельсько-Бяла), які відповідають німецькому стандарту DIN 960 , а також ISO 4762. Однак наші Болти термічно зміцнюються тільки до такої твердості, яка допускає потенційний відкат ковзання. Завдяки оптимальному вибору твердості наші болти не ламаються і не передають силу удару на конструктивні елементи рами завдяки вигину.е>
Crash pads для серії Perun ми спроектували так, щоб виключити можливість самостійного відкручування слайдерів. У разі високооборотних двигунів завжди є можливість самостійного відкручування ковзних елементів в результаті вібрації, що передається на конструктивні елементи поблизу точки монтажу. Щоб мінімізувати цей ризик, ми оснастили наші слайди центральною компресійною втулкою з нержавіючої сталі. Відсутність компресійної втулки в напрямних з одношнековою конструкцією на основі пластику також може привести до втягування головки гвинта під час гойдання всередину, що призводить до надмірного коченню вже при потенційно низькій швидкості так званого ковзання.е>
корпусу слайдерів ми котимо на верстатах з ЧПУ з високоякісного пластику, використовуваного в аналогічних продуктах відомих на ринку аксесуарів для мотоциклів англійських брендів. Ми використовуємо важко-оброблюваний тип пластику з підвищеними механічними властивостями, тобто
! Ми не використовуємо нецільові пластмаси (POM - u, тефлон і т. д.)< / п>
Perun < /b > - це краш-колодки, які мають конструкцію, відому більшістю відомих світових брендів, але за польською ціною і виготовлені з більш якісних матеріалів. Вони мають компресійну втулку з нержавіючої сталі, болти класу, посилені Rm=800, чудово виготовлену основну втулку з нейлонового пластику і алюмінієві втулки, що заповнюють віконні рами з високоякісного алюмінію (EN 7075 вг. стандарт ISO). Продукт повністю виробляється в польській Республіці. Конструкція слайдера, в основному заснована на Точеному пластику, зводить до мінімуму ризик пошкодження конструктивних елементів мотоцикла при повороті слайдера.е>
чого ще бажати ?е>
зображення < /B>продукту на мотоциклі .е>