до складу регенерації входять:
<вулик>
піскоструминна обробка і мийка редуктора
вулик>
на цьому етапі Трансмісія миється в пароочиснику високого тиску, щоб позбутися від бруду. Вода в парогенераторі нагрівається до 180'c. корпус рульового механізму піддається піскоструминної обробці, а потім знову промивається.е>
<вулик>
шліфування зубчастої рейки (при необхідності)
вулик>
наступним етапом регенерації є шліфування зубчастої рейки. Шліфування зубчастих коліс-найважливіший і точний момент всього ремонту. Від того, як і на якому обладнанні шліфується планка, буде залежати, наскільки швидко герметики протираються і призводять до повторних витоків.е>
<вулик>
заміна компонентів
вулик>
потім подаються направляючі втулки зубчастої рейки. Дуже важливим питанням є вибір відповідних ущільнювачів для сіммерінга і ущільнювальних кілець. Вибирається не тільки їх тип, але і виробник і тип. На наступному етапі замінюються тефлонові кільця на розподільнику, а потім підшипник або вертлюжна западина.е>
<вулик>
Магловка після регенерації піддається регулюванню і випробуванню під тиском
вулик>
зрештою Трансмісія складається на нові компоненти, перераховані ремонтником. Вона перевіряється на наявність навантажень, витоків і допомоги на спеціалізованому тестері німецької фірми Krones AG. Після завершення процесу відновлення Трансмісія забарвлюється і відправляється назад клієнту.е>