< H1>продаж маховика / рульового механізмуяк може відбуватися угода:
купівля регенерованого маховика з заміною (доставка нової і прийом пошкодженої трансмісії протягом 24 годин).
відновлення пошкодженої магловиці протягом 72 годин (включаючи самовивіз та повернення кур'єром).
купівля регенерованого магловця із заставою.
наші консультанти чекають ваших запитань: ☎️ 7️2️6️-4️8️8️-8️1️6️
⚠️ми відновлюємо трансмісії для всіх марок автомобілів!
G▪️в▪️A▪️R▪️A▪️N ▪ ️C▪️J▪️a
12 місяців без обмеження пробігу❗ ❗
клацає за словами про рульовому механізмі:
рульовий механізм-це розмовний термін для рейкового рульового механізму, який передає рух рульового управління руху поворотного механізму і, як наслідок, повороту коліс. Трансмісія схильна до частих перевантажень у вигляді ударів від перешкод, що зустрічаються на дорозі. Особливо руйнівно, коли зустрічається нерівність супроводжується поворотом коліс. Більш швидкий знос також сприяє частому обертанню коліс на місці і використання великих коліс з невеликим профілем шини. Типовою ознакою зносу є зазор в трансмісії, що відчувається на рульовому колесі.е>
несправності рульового механізму зазвичай викликані пошкодженням:
закриває втулки
поршня на зубчастої рейки
зубчастої рейки
корпусу
розподільного клапана
приводу зубчастої рейки (так званий шнек)
які типи редукторів ми відновлюємо?
ми пропонуємо комплексну регенерацію рульового механізму разом з професійним випробуванням тиску. Відновлює всі типи рейкових трансмісій, що працюють в гідравлічних системах і за допомогою електродвигуна.е>
покрокова регенерація:
оцінка стану маглора
коли посилка доставляється в нашу філію, вона розпаковується і перевіряється працівником, чи не пошкоджена вона під час транспортування, потім потрапляє на стіл ремонтника, який оцінює стан трансмісії з механічної точки зору.
очищення трансмісії
наступним кроком є її миття в паровій мийці високого тиску, щоб позбутися від бруду. Вода в парогенераторі нагрівається до 180'c. корпус рульового механізму піддається піскоструминної обробці, а потім знову промивається.
шліфування зубчастої рейки*
< ul >
наступним етапом регенерації є шліфування зубчастої рейки. Шліфування зубчастих ременів-найточніший момент всього ремонту. Від того, як і на якому обладнанні шліфується планка, буде залежати, наскільки швидко герметики протираються і призводять до повторних витоків.
* додаткова плата: 1-0-0-0 зл про необхідність шліфування ви будете проінформовані після огляду шпателя в разі виявлення зносу молдинга.
заміна вузлів
потім подаються напрямні втулки зубчастої рейки. Дуже важливим питанням є вибір відповідних ущільнювальних кілець і ущільнювальних кілець. Вибирається не тільки їх тип, але і виробник і тип. На наступному етапі замінюються тефлонові кільця на розподільнику, а потім підшипник або вертлюжна западина.
кінцева стадія
після всього, Трансмісія збирається на нові компоненти, перераховані ремонтником. Вона перевіряється на наявність навантажень, витоків і допомоги на спеціалізованому тестері. Після завершення процесу відновлення Трансмісія забарвлюється і відправляється назад клієнту.
на наступному малюнку показано порівняння:
A) оригінальний зношений MAGLOWNICA B) після регенерації
якщо ви хочете бути впевнені, що Ковшова машина регенерована на оригінальних герметиках-симмерингах справжніми інженерами, ніколи не шукайте найнижчу ціну на allegro.