Акумулятор номінальною напругою 12,8 В, ємністю 400 Ач і струмом розряду до 200 А.
Акумулятор із нової серії LiFePO4 — це тип акумулятора (літій-залізо-фосфатний) із вбудованою системою BMS.
Він характеризується винятковою довговічністю, швидкістю заряджання, малою вагою та дуже великою кількістю робочих циклів (приблизно 4500), зберігаючи в середньому 80% своєї ємності.
Завдяки високій циклічності та дуже низькому саморозряду акумулятор LiFePO4 чудово працює як у системах аварійного живлення, так і в установках OFF-GRID.
Відносно невелика вага дозволяє використовувати пристрій у транспортних засобах (кемперах, фуд-траках) і човнах.
Вбудований BMS забезпечує тривале зберігання акумулятора без втрати номінальної ємності та контролює процеси заряду та розряду акумулятора.
Вбудований нагрівальний мат захищає клітини від пошкодження, викликаного надто низькою температурою.
ЗВ'ЯЗОК ПО BLUETOOTH
Завдяки спеціальному додатку , встановленому на смартфоні та можливості підключення до BMS через Bluetooth ми можемо перевірити поточні параметри акумулятора
стан заряду,
температуру,
кількість циклів,
струм споживання або струм заряджання,
напруга всієї упаковки та кожного елемента
АВТОМАТИЧНА СИСТЕМА НАГРІВУ БАТАРЕЇ
Літій-залізо-фосфатні (LiFePO4) елементи, заряджені при негативних температурах, можуть бути пошкоджені. Щоб запобігти цьому, використовуйте BMS з опцією для блокування заряджання за температури <0C.
Однак, щоб мати постійний доступ до енергії під час низьких температур, ми пішли далі й застосували автоматичну систему нагріву елементів в батареях серії LTHIUM WINTER.
Коли BMS реєструє негативну температуру всередині батареї, енергія від зарядного пристрою буде перенаправлена до нагрівальних матів для підвищення температури вище 0C.
Коли температура досягне необхідного рівня, BMS автоматично перенаправить енергію назад до елементів для їх зарядки.
Килимки не мають автоспоживання тому вони не розряджатимуть батарею.
Ця опція особливо корисна під час експлуатації акумулятора взимку в кемперах.
ПРИМІТКА.
Акумулятор не можна заряджати за температури нижче 0°C
Акумулятор можна розряджати струмом максимум 200 А (тобто для підключення перетворювача з максимальною (безперервною) потужністю до 1000 Вт).
Акумулятор не можна заряджати струмом, вищим за 200 A (використання звичайних роздільників для заряджання акумулятора в транспортному засобі не потрібне).
Заряджання слід здійснювати лише за допомогою відповідного зарядного пристрою для батарей LiFePO4
ЗАСТОСУВАННЯ:
Системи аварійного живлення
Встановлення OFF GRID
Встановлення в транспортних засобах (кемпери, вантажівки з продовольчими товарами)